بازدید 3028

نظر گزارشگر دربی درباره کشتی‌ گرفتن عمران‌زاده و بنگر!

کد خبر: ۵۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 16 April 2016
گزارشگر دربی درباره این مسابقه توضیحات جالبی را در خصوص شوخی با بنگر و عمران زاده ارائه کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا احمدی یکی از گزارشگران کم حاشیه صدا و سیما است. وی درباره گزارش این بازی می‌گوید:خوشحالم که مردم یک بازی زیبا را دیدند و لذت بردند. از دیروز تا امروز هر کسی که من را می‌بیند چه استقلالی و چه پرسپولیس می‌گوید عجب بازی‌ای بود! و این جمله یعنی اینکه همگی از مسابقه راضی بودند. این دومین دربی بود که من گزارش کردم و یک مسابقه خاطره‌انگیز شد. سعی کردم حرفی نزنم که باعث دل‌آزردگی هواداران پرسپولیس یا استقلال شود.

وی در مورد اینکه در جریان بازی گوشه و کنایه‌ای به کسی نزد، گفت: نه فقط یک شوخی با بنگر و عمران‌زاده کردم و گفتم که این دو نفر شمالی هستند و خوب بلد هستند فن کشتی بزنند.

گزارشگر دربی در مورد اینکه مسئولان صدا و سیما از گزارشش راضی بودند یا خیر،‌گفت: همه راضی بودند آقای هاشمی که تهیه کننده برنامه هست به من خسته نباشید گفت و ابراز رضایت کرد.

احمدی در مورد اینکه نتیجه بازی را 2 بر 2 پیش‌بینی کرده بود، گفت: من گفتم فکر می‌کنم بازی مساوی شود و دوست دارم اگر این اتفاق بیفتد مساوی پرگل باشد و اصلا فکر نمی‌کردم نتیجه بازی اینگونه رقم بخورد. البته شرایط بد آب و هوایی کار را برای بازیکنان سخت کرده بود. کار تصویربرداران تلویزیونی هم بسیار مشکل شده بود و تصویربرداری در باران شدید بسیار سخت بود و مدام لنزها خیس می‌شدند.

گزارشگر دربی در مورد اینکه چرا کارگردان تلویزیونی مسابقه ضعیف بود و صحنه‌های آهسته پخش نمی‌شد، گفت: این مسئله در حیطه وظایف من نیست. فقط می‌دانم دوستانم تمام تلاش‌شان را کردند تا تصویربرداری مناسب و خوبی از این مسابقه داشته باشند و هلی‌شاتی که به صورت HD از بالای ورزشگاه گرفته می‌شد برای اولین بار بود که می‌دیدیم.

احمدی در مورد اینکه پخش نشدن صحنه‌های آهسته کار گزارش او را سخت نکرد، گفت: من هم دوست داشتم برخی صحنه‌ها را دوباره ببینم اما این اتفاق دوباره رخ نداد. مثلا واکنش رحمتی روی شوت عالیشاه را دیگر ندیدیم. به هر حال از مدیران شبکه 3 که من را برای گزارش این بازی انتخاب کردند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه هواداران استقلال و پرسپولیس هم هیچ واکنش بدی نسبت به من نداشتند و به نظر می‌رسد آنها هم از گزارشم راضی باشند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی