بازدید 3796
نشست خبری

برانکو:از فردا برای قهرمانی بازی می‌کنیم

متأسفانه با تصمیمی که گرفته شده فوتبال وجه خودش را از دست می‌دهد و فکر می‌کنم بزرگترین جریمه برای بازیکنانم باشد که بدترین اتفاق برای ما رخ داد.
کد خبر: ۵۷۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 02 April 2016


به گزارش تابناک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: یک بار دیگر سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و خوشی را داشته باشید. امیدوارم امسال همه مردم سلامت و ثروت داشته باشند و به تیم ملی ایران که توانست دو برد مقابل هند و عمان به دست بیاورد و به مرحله بعدی صعود کند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: باید صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد جام جهانی و جام ملت‌ها را تبریک بگویم. از طرف دیگر همه ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بعد از 20 روز که لیگ تعطیل بوده ببینیم تیم ما چه حضوری در لیگ دارد. البته می‌دانید که بازیکنان ما دو برنامه متفاوت داشتند. یک گروه با تیم تمرین می‌کردند و گروه دیگر در تیم ملی بودند که برنامه تمرینی آنها با ما متفاوت بود. از روی تجربه می‌دانم که اولین بازی بعد از اردوی تیم ملی به دلیل بازگشت ملی‌پوشان حساس می‌شود.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان به شدت برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و می‌دانیم که آنها می‌آیند که ما را غافلگیر کنند اما ما هم همه توان خود را خواهیم گذاشت که به نتیجه دلخواه برسیم. طبیعی است که انها در این بازی به دنبال راه نجات هستند وبه همین دلیل بازی با اهمیتی برایشان خواهد بود. بازی‌هایی که این تیم انجام می‌دهد از نتایجی که به دست آورده بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان تعداد فرصت‌های گل زیادی در بازی‌ها دارد و طبیعی است که در دیدار مقابل ما هم چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت. امتیازی که ما نسبت به سیاه‌جامگان داریم این است که برای قهرمانی می‌جنگیم. تیم خوبی داریم و طبیعی است که برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و انتظار داریم بازیکنان با شادابی خاص، سرحالی و شوق به بازی در زمین مسابقه حاضر شوند.

برانکو با اشاره به محرومیت هواداران پرسپولیس از این بازی تأکید کرد: متأسفانه با تصمیمی که گرفته شده فوتبال وجه خودش را از دست می‌دهد و فکر می‌کنم بزرگترین جریمه برای بازیکنانم باشد که بدترین اتفاق برای ما رخ داد.

برانکو درباره اینکه وضعیت مهرداد کفشگری برای بازی فردا چگونه است و آیا امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس خواهد بود، اظهار داشت:‌کفشگری به خاطر مسائل غیرمترقبه نتوانست همراه با تیم به عمان بیاید اما طبعا او هم در رقابت برای 11 نفر اصلی هست. طبیعی است که عدم حضور محسن بنگر و فرشاد احمدزاده تا حدودی ما را زمین‌گیر خواهد کرد. اما ما اصلا قصد کوچک کردن نداریم.ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم و امید عالیشاه هم فردا کاپیتان ما خواهد بود.

وی درباره اردوی عمان هم تصریح کرد: شرایط عالی در عمان داشتیم و هم شرایط تمرینی ما خوب بود و هم هتل خوبی در اختیار داشتیم. در این اردو با قهرمان جام حذفی و لیگ عمان که الان در صدر جدول است بازی کردیم و بازی دوم ما 25 دقیقه قبل از پایان لیگ متوقف شد آن هم به خاطر عصبی شدن بازیکنان دو تیم و ترس از اینکه کسی مصدوم شود اما مهم‌ترین مسئله این بود که کارها طبق برنامه‌ریزی پیش رفت و بازیکنان تمرینات خوبی در اردوی عمان انجام دادند.

سرمربی پرسپولیس درباره نتایج سایر رقبای این تیم در صدر جدول و اینکه نتایج به گونه‌ای رقم خورده که همه چیز به سود پرسپولیس است، افزود: ما نتایج تیم‌های دیگر را دنبال می‌کنیم اما نتایج آنها برای ما مهم نیست. چیزی که به دنبال آن هستیم این است که کار خودمان را انجام دهیم و سعی خواهیم کرد بازی‌هایمان را ببریم. طبیعی است که ما گزینه‌ای جز برد نداریم و با همه احترامی که برای رقبا قائل هستم اما با توجه به بازیکنانی که دارم آنها این خوشبینی را به من می‌دهند که برنده باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محرومیت تماشاگران پرسپولیس احتمالا تعلیق خواهد شد، افزود: به هر حال اگر این اتفاق بیفتد اتفاق خوبی خواهد بود.واقعیت این است که نارنجک دودزا روی نیمکت تراکتورسازی افتاد اما فکر می‌کنم جریمه انجام شده بیش از اندازه است.

وی ادامه داد: مسابقه‌ای که تماشاگر نداشته باشد مسابقه نیست. همه لذت بازی به حضور تماشاگران است که اگر آنها نباشند این لذت از بین می‌رود. ما همه کار را برای هواداران می‌کنیم. آنها مهم‌ترین مسئله هستند و امیدواریم این موضوع برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل