بازدید 4779

پرویز مظلومی مهمان برنامه علی ضیاء می‌شود

ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما با عنوان «یکِ یک» میزبان چهره‌های گوناگون از طیف‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۷۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 17 March 2016
ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما با عنوان «یکِ یک» میزبان چهره‌های گوناگون از طیف‌های مختلف است.

به گزارش تسنیم، ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرای سیدعلی ضیاء، داورانی را برای انتخاب بر‌ترین آثار مسابقه در پنج رشته گزارشگرى، طراحى لوگو، خواندن یا سرودن ترانه تیتراژ برنامه، اجراى استندآپ کمدى و ساخت فیلم ١5 ثانیه‌اى برگزیده است.

بهرام عظیمی، مستانه مهاجر، مجید خسروانجم، شهرام گیل آبادی، علی سیفی مدیر رادیو جوان و اساتیدی چون مظلومی و قنبری هستند.

تعدادی قطعه موسیقی برای اولین بار در این برنامه پخش می‌شوند که از جمله آن‌ها حضور علیرضا عصار و همکاری او پس از سال‌ها سکوت با تلویزیون پیشتر رسانه‌ای شده است.

مهمان‌های برنامه علی ضیاء، با محوریت کسانی انتخاب شده است که در سال 94 باعث ایجاد همدلی در بین مردم شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران و خانواده هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس اشاره کرد.

همچنین در این برنامه گفتگوهایی با امیرمهدی ژوله، علی پروین و خانواده حجازی، برانکو مربی پرسپولیس و پرویز مظلومی روی آنتن می‌رود.

رضا هلالی مهمان مداح برنامه علی ضیا است و محمدحسین مهدویان کارگردان جوان فیلم «ایستاده در غبار» بهترین فیلم جشنواره سی و چهارم فیلم فجر و خانواده شهید احمد متوسلیان از جمله دیگر مهمانان برنامه هستند.

ضمن اینکه مردم می‌توانند پای سفره هفت سین، عکس بگیرند و برای «یک یک» بفرستند تا لابلای برنامه پخش شود.

پخش «یک یک» با اجرای سیدعلی ضیاء شنبه 29 اسفند ساعت 22 آغاز می‌شود و تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه اول فروردین ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل