بازدید 4254

نامه گودرزی به روحانی درباره سهمیه المپیک

وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار مساعدت‌ها و حمایت‌های بیشتر دولت از ورزشکاران المپیکی در آستانه این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 09 March 2016
وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار مساعدت‌ها و حمایت‌های بیشتر دولت از ورزشکاران المپیکی در آستانه این رقابت‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ در نامه محمود گودرزی به حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است:

«با سلام و احترام

ضمن تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و با عنایت به در پیش بودن بازی‌های المپیک که تا شروع آن فرصت زیادی باقی نمانده و همچنین گلایه فدراسیون‌ها و به ویژه فدراسیون‌های المپیکی که از کمبود اعتبارات برای کسب سهمیه‌های المپیک (که نیازمند سفرهای ورزشی به دیگر کشورها است) و تشکیل اردوهای متعدد رنج می‌برند، مستدعی است برای ارتقا و افزایش سهمیه‌های المپیک، تشکیل اردوهای مورد نیاز ورزشکاران، حقوق ورزشکاران المپیکی و ... تا قبل از اتمام سال 1394 بذل عنایت بفرمایند و برای مساعدت‌های ممکن دستور اقدام عاجل صادر فرمایند.»

رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت، حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم‌های ملی در میادین جهانی را از اهداف و خواسته‌های مهم ملی دانست و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی را به عنوان اولویت‌های مهم دولت عنوان کرد.

روحانی در این جلسه، وزارت ورزش و جوانان را به عنوان دستگاه تخصصی و مسئول و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌ها را به عنوان حامی و پشتیبان این وزارتخانه دانست که موظفند حداکثر مساعی را برای پاسخگویی شایسته به این خواسته ملی بکار گیرند و روند پیشرفت کار را به طور منظم به وی گزارش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار