بازدید 12453

وساطت برای پس گرفتن شکایت زنان از قاضی‌پور

در پی شکایت زنان مجلس نهم از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، او در پی جلب رضایت همکاران خود برآمده است.
کد خبر: ۵۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 09 March 2016
در پی شکایت زنان مجلس نهم از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، او در پی جلب رضایت همکاران خود برآمده است.

به گزارش روزنامه ایران روز گذشته در صحن علنی مجلس خبرنگاران پارلمانی مشاهده کردند که سید محمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور نمایندگان زن مجلس بردند.

زهره طبیب‌زاده نوری و لاله افتخاری نمایندگانی بودند که روز گذشته با وساطت نبویان و کامران برای لحظاتی  با نماینده ارومیه سخن گفتند. فاطمه رهبر، دیگر نماینده مجلس در همین باره به «ایران» گفت که قاضی‌پور از روز دو شنبه که مطلع شد برای شکایت از وی امضا جمع می‌کنیم، برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است.

رهبر افزود: «اما مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.» او گفت: «شکایت نمایندگان زن مجلس از نماینده ارومیه روز دوشنبه به دادستانی کل کشور تحویل شده و نسخه‌ای هم به «کمیسیون اصل 90»، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس ارسال شده است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۳
انتشار یافته: ۱۰
زنها اگر کوتاه بیان به همه زنان ایرانی توهین کرده اند. جلوی آب باریکه رو با سر بیل می شه گرفت اما اگه سیل بشه خونه رو با خودش می بره. باید تکلیف این افراد بددهن که پشت جبهه رفتن و مقام رهبری و شعارهای طرفداری نظام پنهان شده اند یکبار و برای همیشه روشن شود تا همه بدانند که ناسزا تاوان دارد.
از شیر زنان مجلس تقاضا می شود تا آنچنان برخورد سختی با این بی معرفت داشته باشید تا الگویی برای یاوه گویان باشد و از مرام اصولگرایی دفاع کنید و مرام خود را همچون اکثربزرگان اصلاح طلب به رفیق بازی نفروشید
فقط از همکارانش عذرخواهی کرده؟
به تمام زنان توهین کرده ولی چون دست بقیه زنان کوتاه است و نمی توانند شکایت کنند، ایشان فقط از همکاران خود عذرخواهی می کند.
از نمایندگان خانم مجلس نهم هیچ خیری عاید بانوان که نشد غیراز مصوباتی که حلقه زندگی رو برای زنان تنگ تر و تنگ تر کرد! یا خنثی بودند یا اگر خنثی تر میبودند بهتر بود! حالا هم رضایت بدن یا ندن خیلی فرقی به حال خانمها نمیکنه در طول این سالها ما راهمون رو پیدا کردیم و همون رو ادامه میدیم و حقمون رو بدون وجودشون میگیریم ! حقوقشون رو از بیت المال بگیرن و به سختی هضم کنن ! چون من یکی از حقم تو حقوقشون نمیگذرم!
وقتی برنده جایزه نوبل در مورد دانشجویان دختر شوخی کرد ( که البته اصلا قابل مقایسه با حرفهای رکیک و سراسر توهین قاضی پور نبود) آنقدر مورد انتقاد قرار گرفت که از دانشگاه استعفا کرد. همگی حرفهای او را فاجعه نامیده بودند.. حالا حرفهای قاضی پور را چه باید نامید؟؟؟؟
خجالت اوره منظور ایشون کل زنان ایران بوده به غیر ده یا بیست نفر نماینده اصولگرای زن!!!!
واقعا که
جلوی بی ادبی یک نفر به صورت قاطع بایستید بقیه حساب کار دستشان خواهد آمد.
برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده

!!!!!
رهبر افزود: «اما مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است»

جالب اینجاس که 2 خط بعد گفتن که باید تکذیب کنه!!! اگه حرفاش کاملا واضحه چی رو باید تکذیب کنه؟!
عادت کردیم با حاشا کردن سر و ته همه چی رو هم بیاریم ....
یکبار بزارین توی این مملکت این قضیه وساطت کنار گذاشته بشه وساطت برای هر جا و هر چیز خوب نیست ، این موضوع بعد اجتماعی داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی