بازدید 3343
۱
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دولت یازدهم مسائل را استانی بررسی می‌كند

محمد شریعتمداری گفت: طرح مسائل به صورت استانی، نگاه جدید دولت یازدهم است و همین امر سفرهای این دولت را با سفرهای قبل متفاوت کرده است.
کد خبر: ۵۷۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 07 March 2016
محمد شریعتمداری گفت: طرح مسائل به صورت استانی، نگاه جدید دولت یازدهم است و همین امر سفرهای این دولت را با سفرهای قبل متفاوت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری، یکشنبه شب در برنامه‌ای با عنوان «پانشینی» در صدا و سیمای یزد اظهار داشت: در استان یزد ۴۸ طرح برای افتتاح و بهره‌برداری وجود دارد که رئیس جمهور مایل بود به دلیل ویژگی‌های یزد، خود این طرح‌ها را افتتاح کنند اما به دلیل محدودیت زمانی، تنها برخی از این طرح‌ها از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان یزد خواهد داشت، ادامه داد: جلسه‌ای با منتخبان فرهنگیان، هنرمندان، اساتید، دانشجویان، حوزه های علمیه و ایثارگران در یزد خواهیم داشت.

شریعتمداری عنوان کرد: برنامه های نیز با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان یزد برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهور مطرح خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آخرین جلسه رئیس جمهور، نشست خبری و حضور در جمع اصحاب رسانه است، بیان کرد: اصحاب مطبوعات سئوالات مختلف خود را مطرح می‌کنند و رئیس جمهور به آنها پاسخ خواهد داد.

شریعتمداری، اصلی‌ترین هدف این سفرها را دیدار رئیس جمهور با مردم و رسیدن به یک شناخت مشترک دانست و افزود: سفر رئیس جمهور به استان‌ها، امکان آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات در مناطق مختلف را فراهم می‌کند ضمن اینکه راهکارهای عملی رفع این مشکلات نیز در استان‌ها قابل بررسی است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نظرات و اطلاعات، ‌ درخواست‌ها و پیشنهادات مردم نیز بسیار راهگشا است، بیان کرد: این نظرسنجی‌ها کمک می‌کند تا به یک جمع بندی مشترک در استان‌ها برسیم که این جمع بندی ها به طور قطع در رفع مشکلات مناطق اثرگذار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازه یاد گرفتید که تصمیمات متمرکز به درد استانها نمی خورد تصمیم برای تهران می گیرید با این امکانان ان موقع در استانها هم می خواهید همین بخشنامه ها را عمل کنند با این کارتان عملا دست هر کاری را در استانها بسته اید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار