بازدید 7827

پخش نسخه ایرانی «تام و جری» از تابستان ۹۵

برای سال جدید 7000 دقیقه تولید انیمیشن داشته‌ایم که کارهای نهایی آن رو به اتمام است
کد خبر: ۵۷۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 06 March 2016
رئیس مرکز پویانمایی صبا از کارهای متعدد و آماده پخش این موسسه در سال جدید خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرتضی شمسی رئیس مرکز پویانمایی «صبا» در خصوص  کارهای آماده پخش این مرکز در نوروز 95 و سال آینده گفت: برای سال جدید 7000 دقیقه تولید انیمیشن داشته‌ایم که کارهای نهایی آن رو به اتمام است و بخش عمده‌ای از آن‌ها به مرحله پخش رسیده است. برخی از آن‌ها نیز کارهای مربوط به تولیدشان در دست انجام است.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد 7000 دقیقه انیمیشن به عنوان تولیدات نوروزی در اختیار همه شبکه‌ها از جمله شبکه کودک و شبکه‌هایی که دارای باکس کودک و نوجوان هستند، قرار می‌گیرد.

شمسی کارهای تولیدی آماده پخش را نام برد و بیان کرد: در حوزه خردسال تولیدات متنوعی را داشته‌ایم. «حالا با ما» عنوان انیمیشنی است که از شبکه کودک پخش خواهد شد. این کار اولین تولید صنعتی صبا محسوب می‌شود. بعد از پخش، ماهیانه ده قسمت به مجموعه موجود اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: تولید صنعتی یعنی اینکه ساخت این انیمیشن‌ها دارای خط تولید هستند و مدام کار می‌کنند. بدین صورت که از مرحله فیلمنامه به مرحله بعد از تولید رفته و سپس به پخش می‌رسیم. برای رسیدن به این هدف سیستمی طراحی شده است. این اولین گروه تولیدات ماست که به این شکل خروجی می‌رسد.

مرتضی شمسی عنوان کرد: در بخش نوجوان نیز چندین کار آماده پخش داریم که به این شرح هستند. سری جدید «تاریخ ایران»، «گلستان سرزمین من» و «قهرمانان مدرسه» که آماده پخش هستند. همچنین کارهای سری جدید «مهارتهای زندگی» در حال تولید است و به زودی به اتمام می‌رسد.

به علاوه کارهای دیگری مانند «ماهی بادکنکی»، «موزه»، سری جدید «خانه‌ ما» و «پلاک» نیز از جمله انیمیشن‌های آماده شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: از کارهای دیگری که برای نوروز و سال جدید در نظر  گرفته‌ایم، ساخت چند قسمت از سری جدید مجموعه «پیامبران» است. قصه حضرت صالح (ع) و حضرت ایوب (ع) از نمونه‌های آماده پخش این مجموعه است. در ضمن مجموعه «پیامبران» از ابتدا به شکل سه بعدی ساخته شده است. به طور کل این پکیج 7000 دقیقه‌ای ظرف چندین روز در اختیار شبکه‌های تلویزیونی قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز پویا نمایی صبا از ساخت مجموعه‌ای صنعتی در 600 قسمت خبر داد و بیان کرد:‌ ان شاءا... از آغاز تابستان سال جدید مجموعه‌ای با نام «روباه و خروس» را با ریتمی تند و جدید مناسب برای کودکان ایرانی به پخش خواهیم رساند.

وی افزود: «روباه و خروس» کاری تولیدی شبیه به «تام و جری» است که در 600 قسمت تولید خواهد شد. هم اکنون این کار در مرحله نگارش است. در واقع ساخت 25 قسمت از آن به اتمام رسیده است.

مرتضی شمسی در خصوص کارهای سینمایی آماده اکران گفت: در سال آینده دو اثر سینمایی به نام‌های «شکرستان» و «تاریخ از این ور» را در نظر داریم که به جشنواره فجر خواهد رسید. کار سوم نیز «سلیمان نبی» است که به قصه ملکه سبا و بلقیس پرداخته است. به علاوه مذاکراتی نیز برای کار سینمایی دیگری به نام «پهلوانان» صورت  گرفته است که نتیجه آن به  محض موافقت سرمایه‌گذاران خصوصی کار می‌شود.

وی در پایان گفت: به طور کل هفت کار سینمایی وجود دارد که در حال مذاکره در مورد آن‌ها هستیم. البته رسیدن سه مورد از آن‌ها به جشنواره قطعی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی