بازدید 8205
۷

اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از ۲۵ اسفند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 29 February 2016
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی را اعلام کرد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر قانون، مبلغ افزایش نرخ جرایم رانندگی در هیات وزیران تصویب شده و لازم‌الاجراست.

وی گفت: از پانزدهم اسفند ماه برای اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه اقدام خواهیم کرد و همچنین زیرساخت‌های اجرایی و فنی آن فراهم خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه با فراهم شدن زیرساخت‌ها از 25 اسفندماه نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود، گفت: همانطور که گفتم از 15 تا 25 اسفندماه نسبت به اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدام خواهیم کرد و از 25 اسفندماه نیز جرایم رانندگی با نرخ جدید اعمال خواهد شد.

به گفته مهری، اقدامات لازم برای به روزرسانی سامانه‌های اجرایی پلیس انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس از جریمه کردن مردم خوشحال نیست، اظهار کرد: مطلوب ما این است که هیچ‌کس تخلفی مرتکب نشود که ما نیز مجبور به جریمه کردن وی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۷
امیدوارم منجر به کاهش تلفات بشه
تشکر از راهور
متاسفانه در خودرو هاي شخصي اقدام به تيره نمودن شيشه هاي خودرو مي نمايندبصورتي كه داخل آن قابل رويت نمي باشد و در صورت تخلف و يا حتي در صورت سوار نمودن نواميس مردم به اجبار و تهديد امكان رويت داخل خودرو وجود ندارد و شرايط براي ايجاد جرايم فراهم گرديده و پليس نيز جلوي اين تخلف را نمي گيرد و متاسفانه تيره نمودن شيشه خودرو ها در حال زياد شدن مي باشد و اگر تيره نمودن شيشه ها استاندارد بود خوب كارخانه هاي توليد خودرو شيشه دودي توليد مي نمودند و در ضمن ديد اين خودرو ها در شب كمتر مي باشد و باعث افزايش تعداد تصادف ها مي گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
خوب کلا نظرتون مشکل داره. اولا که خیلی از ماشین های خارجی شیشه هاشون از کارخانه دودیه. دوما شما آفتابو در نظر نمی گیرید که طرف برای کم کردن شدت آفتاب این کار را می کنه. سوما همه چی هم جنبه خوب داره و هم بد مثل اینترنت و .... پس لزوما باید کسی جرات خلاف کردن نداشته باشه، نه این که شیشه دودی را بر دارید چون خلاف می کنن. این حرف کلا مشکل داره.
کدوم زیر ساخت فراهم شده ؟
پارکینگ مناسب ؟
خودرو استاندارد ؟
سوخت با کیفیت ؟
من به عنوان راننده باور ندارم که افزایش جریمه باعث کاهش تخلفات رانندگی بشه (فقط چند روز اول تاثیر روانی دارد بعد از آن انسان عادت م یکنه )
برای اعتراض به نحوه ابلاغ و ارسال جرایم به کجا باید مراجعه کرد؟

با تشکر
با این کار هیچی درست نمی شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار