بازدید 5877

زمان و چگونگی پرداخت پاداش پایان خدمت ۶۰ هزار فرهنگی بازنشسته

کد خبر: ۵۷۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 26 February 2016
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس اعتباری که دولت در بودجه سال ۹۵ به مجلس پیشنهاد داده است، پاداش پایان خدمت ۶۰ هزار فرهنگی در سال آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته چه تدبیری اندیشیده شده است؟»، اظهار داشت: در بودجه سال 95 دولت ردیف مستقلی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش بینی شده است.

وی افزود: این موضوع در لایحه بودجه سال آینده قرار گرفته است و به احتمال خیلی زیاد به تصویب می‌رسد که مبلغ آن 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای تمام دستگاه‌ها است.

بطحایی به تعداد بازنشستگان آموزش و پرورش که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند اشاره و گفت: پاداش پایان خدمت حدود 30 هزار نفر از بازنشستگان سال 1393 باقی مانده است و حدود 30 هزار نفر هم در سال 1394 بازنشسته خواهیم داشت.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اعتباری که در لایحه بودجه سال آینده برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش بینی شده مربوط به آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «کل بدهی آموزش و پرورش بابت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟»، خاطرنشان کرد: کل مبلغ پاداش باقی مانده سال 1393 حدود یک هزار میلیارد تومان است و برای سال 1394 حدود 1600 میلیارد تومان است و در سال 95 هم معادل همین عدد خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم با توجه به تمهیدی که در بودجه سال 1395 پیش بینی شده است، مشکلی در خصوص پرداخت این پاداش نخواهیم داشت و در سال آینده پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس،علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه 5 اسفند گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 93 از فردا پنجشنبه پرداخت می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر