بازدید 8485
۲

طارمی،عزيزم! تو كوچكترين بازيكن تاريخ پرسپوليس هم نيستی!

کد خبر: ۵۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ 26 February 2016

عباس کارگر هافبک گوش تند و تیز پرسپولیس در تیم رویایی دهه شصت، به جمع منتقدان مهدی طارمی، مهاجم جوان و پرادعای پرسپولیس اضافه شده که با عصبانیت بی موقعش بدجوری گوشه رینگ افکار عمومی رفته و فشار زیادی را تحمل می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، عباس کارگر یکی از زحمتکش ترین بازیکنان تیم مثالزدنی علی پروین که شش سال پیاپی قهرمان لیگ تهران شد، می گوید رفتار مغرورانه مهدی طارمی در تمرین این تیم و جمله ای که رو به خبرنگاران گفته: «من بزرگتر تیم هستم و می گویم شما را بیندازند بیرون» حاصل توجه بی دلیل رسانه ای به بازیکنانی چون طارمی است که الکی بزرگ شده و از نظر من او حتی آنها از کوچکترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هم کوچکتر است.

وی درباره اوضاع امسال پرسپولیس گفت: متأسفانه يكي، دو روز پيش شنيدم چند تن از بازيكنان جوان و كم‌تجربه اين تيم اقدام به تحريم تمرين كرده‌اند و اين مسئله اعصابم را به هم ريخت. اين كار زشتي بود كه انجام شد و تيم را وارد حاشيه كرد. تازه داشتيم از بازي‌هاي پرسپوليس لذت مي‌برديم و پس از سال‌ها مردم به استاديوم مي‌آمدند و با شور و هيجان بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كردند اما متأسفانه اين اعتصاب نشان داد بازيكناني چون طارمي هنوز آنقدر خام و كوچك هستند كه ارزش پيراهن پرسپوليس را نفهميده‌اند.

کارگر درباره واکنش عجیب طارمي به خبرنگاران گفت: « بله، من هم شنيدم. متأسفانه طارمي را باد كرده‌اند و فكر مي‌كند چه خبر است. عزيزم! تو كوچك‌ترين بازيكن تاريخ پرسپوليس هم نيستي! فكر كردي بزرگ پرسپوليس هستي و مي‌تواني اعتصاب كني؟ بازيكن بايد جنبه داشته باشد. تا دو تا گل زدي فكر كردي بزرگ شدي؟ نه اين خبرها نيست. اگر همين بازي‌ها را ارائه كند مي‌تواند بزرگ شود اما اگر تيم دوباره وارد حاشيه شود و يك مشت بچه بخواهند با جواني خود تيم را خراب كنند هرگز رنگ قهرماني و بزرگی را به خود نخواهد ديد.»         

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام به آقای کارگر و امثال ایشون.
شما که میگی شنیدی و ندیدی. به فرموده حضرت علی ع بین حق و باطل چهار انگشت فاصله است. بین گوش و چشم. به شنیده ها اعتنایی نکن و گناه دیگران رو نشور. چقدر اطمینان داری در رابطه با شنیده هات. توی دنیایی که به دیده ها هم نمیشه اعتماد کرد، تو چطور اینقدر با اطمینان حرف میزنی. در ضمن، بزرگ بودن توی پرسپولیس رو غیرت و غرورش مشخص میکنه، نه قدیمی بودنش.
والسلام
شما منتقدین اقای طارمی در این موقعیت از زمان چه لزومی دارد جو تیم را خراب میکنید چرا به ارامش بازیکنان تاثیر گدار توجه نمیکنید بزرگ پرسپولیس بایستی درک و فهم وضعیت فعلی تیم را هم داشته باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار