بازدید 4361

موحدی‌کرمانی:‌آدم‌های‌منافق‌را‌در‌انتخابات‌بشناسیم

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه آدم‌های منافق و ظاهرنما را در انتخابات بشناسیم، گفت: درصورت عدم انتخاب درست اقتصاد و فرهنگمان برای ۴ سال آسیب می‌بیند.
کد خبر: ۵۷۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 24 February 2016
رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه آدم‌های منافق و ظاهرنما را در انتخابات بشناسیم، گفت: درصورت عدم انتخاب درست اقتصاد و فرهنگمان برای ۴ سال آسیب می‌بیند.

به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان در مسجد امام خمینی تهران در خصوص انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: اگر انسان زمان و موقعیت همچنین شرایط زمانی خود را بشناسند اشتباه نمی‌کند چرا که به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی افزود: انتخابات روز جمعه بسیار مهم و یکی از شرایط خاص نظام ما است یعنی رهبر معظم انقلاب با آن بینش کامل، احاطه و اشرافی که نسبت به توطئه‌های دشمنان دارند، فرمودند آمریکا می‌خواهد در کشور ما و منطقه نفوذ کند نفوذی از جنس فرهنگی، سیاسی و اقتصادی.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان همچنین تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند نفوذ کنند تا بتوانند در مراکز تصمیم‌گیری کشور وارد شوند اما نه اینکه به صورت مستقیم بیایند و دخالت کنند بلکه عوامل و کسانی که فکر و فرهنگ‌شان آمریکایی است را برای این کار می‌فرستند. آنها می‌خواهند وارد کشور شوند و مراکز فرهنگی کشور را تصرف کنند. اینها جمعه می‌خواهند بیایند.

موحدی کرمانی در ادامه گفت: چهره‌های منافق و آدم‌های به ظاهر زیبا و در باطن زشت را بشناسیم.

وی با تأکید بر اینکه چهره‌‌های منافق و آدم‌های به ظاهر زیبا و در باطن زشت را بشناسیم، عنوان کرد:‌ در روز جمعه (7 اسفند) اینها می‌خواهند وارد کشور ما شوند و تحولی در فرهنگ این کشور به وجود آورند. حواس‌مان جمع باشد چرا که اینها دل خوشی از رهبر‌مان ندارند ولی باید بدانند تا زمانی که رهبر ما (تا ظهور امام زمان (عج))‌و با خواست آنها کاری نمی‌توانند بکنند.

موحدی کرمانی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان برای بعد از رهبری نقشه کشیده‌اند آنها گفته‌اند کلید نظام دست رهبر است. اگر رهبری آسیب دید همه چیز از بین می‌رود. اهمیت خبرگان نیز به همین دلیل است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از اهمیت‌های مجلس شورای اسلامی این است که برای 4 سال آینده راهی فرهنگی را پیش می‌گیرد و نکته مهم در این میان این است که فرهنگ درستی نهادینه شود. انتخاب این فرهنگ با ما است که رأی می‌دهیم که انتخاب کنیم فرهنگ کشور اسلامی باشد یا غربی. برخی‌ها غرب‌زده هستند تفکرات غربی دارند که اگر این افراد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند فرهنگ ما نیز اند‌ک‌اندک تغییر می‌کند و این فرهنگ دیگر اسلامی نمی‌شود. شاید عده‌ای بر این باور باشند که بگویند مشکلی ندارد چرا که حتی با ورود چنین افرادی رهبری داریم اینکه نمی‌شود رهبر هر روز در کار مجلس دخالت کند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مجلس ششم را یادمان نرفته است که چگونه مقابل رهبری ایستادند، افزود: بنابراین اگر روز جمعه رأی ما سنجیده نباشد 4 سال فرهنگ کشور را به لجن می‌کشیم و سیاست، فرهنگ و اقتصاد ما آسیب دیده و اقتصاد مقاومتی شکل نمی‌گیرد.

موحدی کرمانی در ادامه سخنانش عنوان کرد: برخی‌ها همواره دست‌شان به سمت آمریکا دراز است در صورتی که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که نباید دست‌مان به سمت آمریکا دراز بوده و محتاج آنها باشیم. اما اگر کسی با تفکر غربی وارد مجلس شود همواره وابسته به غرب و آمریکا است و بر این باور است که باید آمریکا دلار‌های ما را بدهد. آمریکا هم به همین راحتی چنین کاری نمی‌کند لذا باید به آمریکا باج بدهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات روز جمعه موضوعی نیست که بگوییم یک رأی دادیم و همه چیز تمام شد، اینگونه نیست، روز قیامت باید پاسخ همین یک رأی را بدهیم. با همین تک رأی شما مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل می‌گیرد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را یک مسئله حیاتی برای کشور عنوان کرد و یادآور شد: این موضوع مسئله‌ای است که 4 سال سرنوشت کشور را رقم می‌زند. همچنین سرنوشت 8 ساله رهبری را نیز با رأی در مجلس خبرگان تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: گاهی مسائل به قدری مهم است که سرنوشت شقاوت یا سعادت ما با آن رقم می‌خورد هرچند ظاهر آن کم باشد در واقعه کربلا نیز عده‌ای با امام حسین (ع) همراه نشدند در صورتی که این واقعه سرنوشت اسلام را رقم می‌زد و در نتیجه نمره چنین افرادی صفر و جایگاه‌شان جهنم خواهد بود.

موحدی کرمانی با تأکید بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند تصریح کرد: روز جمعه نیز از همین مقوله است. ما باید ابتدا مشخص کنیم که می‌خواهیم رأی بدهیم یا خیر. اینکه بگوییم فلان نماینده یا فلان مجلس برای ما چه کرد صحیح نیست. اکنون وقت این حرف و گلایه‌ها نیست. باید به این هم توجه کنیم که اگر نیاییم و رأی ندهیم چه می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: رأی دادن یعنی با اندازه توان خودم با یک رأی جایگاه کشور را بالا بردم. باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم و اطراف‌مان را خوب نگاه کنیم که در منطقه چه خبر است اکنون داعش و تکفیری‌ها به جان مردم افتاده‌اند در عراق، سوریه و لبنان نیز این جنایات مشهود است اما کشور ما کشور امنی است و علت آن، این است که ما قوی هستیم و دشمن جرأت نمی‌کند از این غلط‌ ها در ایران داشته باشد چرا که ما یک رهبر داریم و راهمان نیز امام حسینی است.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه ما به برکت رهبر معظم انقلاب نیرومند هستیم، تأکید کرد: ما باید کسانی را به مجلس بفرستیم که رهبری را 100 درصد و از عمق وجود قبول داشته باشند. می‌خواهیم رأی بدهیم تا عزت و قدرت برای کشور بیافرینیم و در نتیجه آن آمریکا بگوید من با این ملتی که با رهبری همراه هستند نمی‌توانم کاری بکنم. مگر زمانی که تمام ملت ایران قیام کردند شاه توانست کاری انجام دهد؟ در این زمان طمع آمریکا هم کم شد چرا که مردم با رهبرشان همراه بودند.

موحدی کرمانی برهمین اساس اضافه کرد: اگر ما هم می‌خواهم طمع آمریکا کم شود باید نشان دهیم با رهبرمان همراه هستیم و این بار این شعار با رأی دادن ما محقق می‌شود به قدری در انتخابات شرکت کنیم که بگویند این همه جمعیت با ولایت و رهبری همراه بوده و در سرنوشت‌ کشورشان مؤثر هستند.

وی همچنین عنوان کرد: در این میان هم حضور پای صندوق‌ها مهم است و هم انتخاب فرد اصلح. من با سابقه‌ای که در مجلس خبرگان رهبری دارم این مسئله را به خوبی می‌دانم و می‌شناسم کسی که در مجلس خبرگان می‌تواند بلند شود، شلوغ کند و همه چیز را به هم بریزد. مراقب باشیم از این نمونه‌ها و چنین افرادی پیدا نشود.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه باید مجلسی تابع ولایت ترتیب دهیم، خاطرنشان کرد: به کسی رأی بدهیم و کسی در مجلس خبرگان وارد شود که دلش برای رهبر پرپر بزند و دلسوز ولایت باشد. در این میان هم حضور ما و رأی دادن مهم است و هم انتخاب فرد اصلح.

موحدی کرمانی در خصوص لیست ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: ما درباره مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی کردیم. تمام اصولگرایان را دعوت کردیم که یک فکر واحد داشته باشیم. چرا که زمان ریاست جمهوری، اصولگرایان متفرق شده بودند پس از برنامه‌ریزی‌ها و جلسه‌های پی‌درپی حدود 100 گروه اصولگرا که پایبند به اصول، ولایت و تابع امامت و دلسوز مردم بودند را شناسایی کردیم و گفتیم هر کدام یک نماینده بفرستند. 100 نماینده از 100 گروه اصولگرا جمع شدند پس از آن یک رأی‌گیری صورت گرفت و به دنبال آن شورای مرکزی تشکیل شد تا این آرا بررسی شود. این 100 نفر غربال و بررسی شدند و از میان آنها بهترین‌ها انتخاب شد و در نهایت 30 نفر در لیستی که می‌دانید با عنوان «ائتلاف بزرگ اصولگرایان» انتخاب شدند که در رأس آنها آقای حدادعادل است.

وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: 22 نفر از برگزیدگان اصولگرایان چندین ماه فکر و برنامه‌ریزی کردند و سعی کردیم لیستی متشکل از جوانان داشته باشیم. نیروی جدید، متدین و انقلابی، متخصص، کاردان و کسی که به درد مجلس بخورد را انتخاب کردیم و حاصل تمام این تلاش‌ها ائتلاف بزرگ اصولگرایان شد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند شناخت 30 نفر کار سختی است و در ادامه هم اشاره کردند و گفتند لیستی که عده‌ای آدم‌های متدین، انقلابی و مؤمن باشند را رأی بدهید.

موحدی کرمانی تأکید کرد: من هم می‌گویم لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان را آدم‌های متدین، ولایی و علاقه‌مند به اسلام تهیه کردند روز جمعه به این 30 نفر رأی بدهید. نگویید این و آن را نمی‌شناسیم همه این 30 نفر شناخته شده هستند با اجازه رهبری بروید و رأی دهید.

وی در خصوص مجلس خبرگان گفت: در مجلس خبرگان نیز مدام لیست‌های عوضی با عناوین مختلفی بیرون آمد برخی با عنوان جامعه روحانیت مبارز لیست‌هایی بیرون دادند یا حتی عناوین چنین لیست‌هایی را مانند جامعه مترقی علما تغییر دادند و هر که را خواستند وارد لیست‌شان کردند ولی با توجه به اینکه امام هم به این مسئله اشاره داشتند، دو مرکز در مورد مجلس خبرگان فقط می‌تواند تصمیم‌گیری کند که آن دو مرکز جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت مبارز تهران است و لیست سومی وجود ندارد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان در ادامه با تأکید بر اینکه مردم هر گروهی که می‌خواهد اسم بدهد را قبول نکنید، تصریح کرد: بقیه را دور بریزید و هر کسی را قبول نکنید. باید به 16 نفر که در لیست اتفاق‌نظر داریم رأی بدهید هرچند که در مورد یکی از آنها اختلاف‌نظر بود که آن هم در لیست جامعه روحانیت آمد و در لیست جامعه مدرسین نیامد. اگر در مورد این فرد شک دارید خودتان بسنجید و کسی را که مطمئن هستید جایگزین او کنید. لیست جامعه مدرسین را با دقت ببینید و مراقب باشید به اشتباه رأی ندهید. اگر هم نسبت به یکی از این افراد که خودتان هم می‌دانید چه کسی است شک دارید می‌توانید افراد خوبی مانند آقای اختری یا حمیدی را جایگزین این افراد کنید. من متعهد می‌شوم که اگر به تعهد خود عمل کردید اجر عظیمی خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های رأی دیگران را هم تشویق به شرکت در انتخابات کنید، افزود: به سراغ خویشاوندان و اطرافیان خود بروید و از آنها برای انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنید، کاندیداها را به آنها بشناسانید. ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و اگر هم کسی که انتخاب شد کوتاهی کرد قطعاً خطا کرده و خود باید پاسخگو باشد ولی ما در هر صورت به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.

موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه مبادا کسی باشد که در مورد این رأی دادن‌ها سست باشد، یادآور شد: انتخابات روز جمعه را جدی بگیرید و دیگران را هم تشویق به حضور در انتخابات کنید. رهبر معظم انقلاب نیز گفتند که حتی اگر من و نظام را قبول ندارید در هر صورت می‌خواهید در کشور راحت زندگی کند پس بروید و رأی بدهید.

وی ادامه داد: نظر من این است که به لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد خبرگان رأی دهید و باز هم تأکید می‌کنم اگر در مورد یک نفر آن شک دارید با سایر افراد اصلح جایگزین کنید. در مجلس شورای اسلامی نیز توصیه می‌کنم به لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان رأی بدهید.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه روز جمعه و انتخابات 7 اسفند روز بزرگ و امتحان سختی است، تصریح کرد: رأی دادن در روز جمعه کار ساده‌ای است ولی قیمت و ارزش بالایی دارد ممکن است یک جهنمی با این دو ورق رأی بهشتی شود. این یک امتحان الهی است.

موحدی کرمانی مطرح کرد: انشاءالله خدا توفیق دهد تا بتوانیم به وظیفه خود در روز جمعه عمل کنیم و از زمره کسانی باشیم که کشور را حفظ کردیم اکنون دینداری به این معنا است که انقلاب را حفظ کنیم. حفظ انقلاب از نماز و روزه مهم‌تر است.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان در خاتمه تأکید کرد: در روز جمعه به این توجه داشته باشیم که هم رأی خوب بدهیم و هم دیگران را وادار به رأی کنیم. جمعه امتحان بزرگ و رأی ما عمل ارزنده‌ای است. با نام خدا و وضو پای صندوق‌ها رأی رفته و رأی خود را بدهید. از قبل نیز رأی خود را نوشته و مطمئن شوید و مراقب باشید پای صندوق‌های رأی در این روز افرادی شما را فریب ندهند. اگر به من اعتماد دارید در رابطه با مجلس خبرگان به لیست جامعه مدرسین قم و درباره مجلس شورای اسلامی به لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان رأی بدهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار