بازدید 4186

مافیا در لیگ برتر والیبال/میلیاردی‌ها از جریمه می‌ترسند؟!

بازی روز گذشته دو تیم والیبال پیکان و متین ورامین که در خانه والیبال تهران برگزار شد حذف تیم مهمان را از گردانه مسابقات به همراه داشت.
کد خبر: ۵۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 23 February 2016
این بازی حواشی داشت اما نه به اندازه ای که در پایان در مورد آن صحبت شد و پای دست های پشت پرده و مافیا یک بار دیگر به میان آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، در میان این صحبت ها داود آهنگری مربی تیم والیبال متین ورامین به ورمیلیو اعتراض شدیدی داشت و تنش ناخوشایندی بین این دو به وجود آمد به طوری که آهنگری با سنی بالای 50 سال در سالن به دنبال ورمیلیو می دوید و چند جوان او را نگه می داشتند. حالا اینکه کار او درست بوده است یا نه به کنار اما آهنگری در گفت و گویی در مورد مشکلات اخلاقی والیبالیست ها می گوید:« با پیکان، متین و صنام قهرمانی‌های زیادی به دست آورده‌ام اما قهرمان واقعی کسی است که مردم از او راضی باشند. سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید سختگیر باشند تا هر کس خلاف می‌کند دیگر جرات تکرار آن را نداشته باشد اما اکنون بازیکنی که خطایی می‌کند با محرومیت تعلیقی یا جریمه دو میلیون تومانی روبرو می‌شود. بازیکنی که 800 میلیون یا یک میلیارد تومان از باشگاه می‌گیرد چه ترسی از جریمه دو میلیون تومانی دارد؟»
مافیا در لیگ برتر والیبال/میلیاردی‌ها از جریمه می‌ترسند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس