بازدید 4541

موحدی کرمانی: مجلس، گام اول است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولین گام اصولگرایان یک لیست ۳۰ نفره برای انتخابات تهران بود. من به تمام افراد این لیست رای خواهم داد. باید به مردم بگویید یک عده کاردان آنها را شناخته اند.
کد خبر: ۵۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 23 February 2016
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولین گام اصولگرایان یک لیست ۳۰ نفره برای انتخابات تهران بود. من به تمام افراد این لیست رای خواهم داد. باید به مردم بگویید یک عده کاردان آنها را شناخته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیون تهران با بیان اینکه ما امتحان سنگین و سختی را در پیش داریم، اظهارکرد: در این امتحان اگر موفق شویم می توانیم لغزش های گذشته را جبران کنیم. اما اگر موفق نشویم، قدم های خیر گذشته هم برباد می رود.

وی افزود: باید به دیگران و دوستان تفهیم کرد که چه بسا برخی ها از نظام گلایه هایی دارند و مشکلات اقتصادی زیادی موجود است، اما باید برای شرکت در انتخابات، رغبت داشته باشند. این وظیفه ماست که آنها را هدایت کنیم و اهمیت انتخابات را به آنها بفهمانیم.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: اگر رای که به صندوق انداخته می شود، رای به اصلح بود، در کشور می تواند نقش مهمی ایفا کند. مردم با حضورشان در انتخابات، قدرت و عزت نظام را بالا می برند و در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد می کنند و دیگر دشمنان جرات ندارند نسبت به نظام، بدخواهی داشته باشند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ضرورت یک انتخاب اصلح، تصریح کرد: اگر یک رای درست به صندوق انداخته شود، می تواند سلامتی نظام را برای ۴ سال تضمین کند و اگر در مجلس، انسان های لایق و تابع ولی فقیه و دلسوز فعال شوند، می توانند آثار عمیقی در کشور به وجود آورند و خواهند توانست مشکلات را با طرح ها و لوایح حل کنند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: اگر رای غلط به صندوق انداخته شود و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، در عواقب سوء آن شریک خواهند بود. بنابراین علما و روحانیون باید دیگران را راهنمایی و تفهیم کنند.

وی ادامه داد: این ماموریت فرد-فرد ماست که دیگران را در این مساله تفهیم کنیم. باید در روزهای اخیر در بین دوستان و آشنایان تذکرات لازم بدهیم.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه روز جمعه، روز طرح گلایه ها نیست، گفت: گلایه ها اگر به حق باشد، با تشکیل یک مجلس خوب می تواند رفع شود و مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: باید باور کنیم این یک امتحانی است که سرنوشت انسان ها را رقم می زند. روز جمعه مردم امتحان بزرگی در پیش دارند و باید در انتخابات شرکت و انتخاب اصلح کنند و مجلسی وزین، انقلابی، نترس در مقابل دشمن و صاحب مغز و فکر به وجود بیاورند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا می خواهد در کشور نفوذ سیاسی کند و قصد دارد به مراکز قدرت و تصمیم گیری وارد شود. چه مرکزی مهمتر از مجلس شورای اسلامی وجود دارد؟

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز تاکید کرد: اگر یک مجلس خبرگان سالم و صددرصدی داشته باشیم، مساله امامت امت برای ۸ سال تضمین می شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، خطرات را بهتر می دانند و آگاهانه سخن می گویند و دلسوزی می کنند، خاطرنشان کرد: باید مراقبت باشیم و جلوی نفوذ را بگیریم. راه جلوگیری از نفوذ این است که مجلسی سالم داشته باشیم که نترس باشد و در مقابل آمریکا بیاستد.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی محقق شود، باید به انسان های اقتصاددان و صاحب فکر رای بدهیم تا در مجلس برنامه ریزی کنند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه تلاش شده است ۳۰ نفر آدم حسابی در لیست ائتلاف اصولگرایان گنجانده شود، گفت: ساعت ها و روزها بر روی این لیست کار شده است و انسان هایی که در این لیست هستند، افرادی کاردان، ولایی، دلسوز و به دور از تشریفات هستند.

آیت الله موحدی کرمانی اظهارکرد: عده ای می گویند مجلس برای ما چه کاری کرده است و اگر کاندیداهای مجلس در انتخابات پیروز شوند، مردم را فراموش می کنند و به وعده های خود عمل نخواهند کرد. گاهی ممکن است این حرفها توطئه دشمن باشد و گاهی از روی غفلت بیان می شود. ولی سعی شده است که لیست اصولگرایان به گونه ای بسته شود که ما مجلسی داشته باشیم که به فکر مردم هم باشد.

وی افزود: اصولگرایانی که برای انتخابات دور یکدیگر جمع شده اند، فقط برای مجلس گردهم نیامده اند. بلکه پس از تشکیل مجلس هم جلسه خواهند داشت و برنامه ریزی و مشورت می کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولین گام این بود که یک لیست ۳۰ نفره را برای انتخابات ارائه کنیم. من به تمام افراد این لیست رای خواهم داد. باید به مردم بگویید شاید شما تمام افراد لیست را نشناسید اما یک عده کاردان آنها را شناخته اند. مقام معظم رهبری، راه را در این زمینه آسان کرده اند و فرمودند ببینید فهرست انتخاباتی را چه کسانی تهیه می کنند.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان تاکید کرد: در موضوع خبرگان و لیست های انتخاباتی، جامعتین تصمیم گرفته است و هیچ تردید و ابهامی در آن نیست و همه می توانند بدون تردید به لیست های انتخاباتی جامعتین رای بدهند و ۱۶ نفر را به خبرگان بفرستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار