بازدید 8107
آیت الله موحدی کرمانی؛

اجر کسانی که برای ایجاد ائتلاف انصراف دادند، نزد خدا بیشتر است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران بیان داشت: گامی که به دست فعالین وحدت اصولگرایان برداشته شد، گام بسیار موثری بود و امیدوارم این وحدت ادامه پیدا کند و خداوند را به خاطر این توفیق در ایجاد وحدت و همدلی شاکریم.
کد خبر: ۵۶۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 22 February 2016
نشست جمعی از کاندیداهای انصرافی اصولگرایان در محضر حضرت آیت الله موحدی کرمانی، امروز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

به گزارش «تابناک» در ابتدای این جلسه، دکتر عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیته تعیین مصادیق و عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از فرایند تدوین فهرست اصولگرایان در تهران تلاش‌های صورت گرفته برای ائتلاف اصولگرایان ارائه داد.

وی اظهار داشت: حضور چهره‌های فرهیخته و موثر در سبد اولیه بررسی نامزدهای اصولگرایان کار را برای تهیه لیست سی نفره بسیار سخت کرد، ولی ده‌ها ساعت بحث و تبادل نظر در ‌‌نهایت منتج به فهرست اجماعی اصولگرایان شد.

آیت الله موحدی کرمانی، در این دیدار ضمن تقدیر از انصراف کاندیداهای اصولگرا به نفع فهرست یکپارچه اصولگرایان، اجر کسانی که انصراف داده‌اند بیشتر دانست و اظهار داشت: هر که برای خدمت به خلق خدا، تلخی و سختی بیشتری تحمل نماید، اجر بیشتری نزد خدا خواهد داشت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران بیان داشت: گامی که به دست فعالین وحدت اصولگرایان برداشته شد، گام بسیار موثری بود و امیدوارم این وحدت ادامه پیدا کند و خداوند را به خاطر این توفیق در ایجاد وحدت و همدلی شاکریم. البته برخی از عزیزانی که در فهرست نهایی قرار نگرفتند قطعاً شایستگی‌های بیشتری داشتند لیکن باید به تصمیم نهایی و جمعی شورای ائتلاف اصولگرایان احترام گذاشت.

وی افزود: شایسته است سایر کاندیداهای اصولگرایان که در فهرست نهایی انتخاب نشدند و هنوز در عرصه هستند در فرصت باقیمانده نیز به نفع فهرست ائتلاف اصولگرایان انصراف داده و از این فهرست اعلام حمایت نمایند.

پیش از سخنان آیت الله موحدی کرمانی، تعدادی از کاندیداهای انصرافی اصولگرایان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص فرایند ائتلاف اصولگرایان پرداختند.

همچنین آیت الله موحدی کرمانی در حاشيه مراسم تقدیر از  نامزدهای انصرافی فهرست اصولگرایان با اشاره به ضرورت حمایت از لیست جامعه مدرسین ، گفت: شما می دانید که امام در خصوص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند که این جامعه در انتخابات مجلس دخالتی نکند اما در قم نظر بدهد و دخالت بکند. برای مجلس نظر بدهد.  جامعه مدرسین نشسته اند و لیستی داده اند که سخن امام عملی شود من صریح عرض می کنم هر لیستی که در برابر این لیست قرار بگیرد از نظر ما مورد تأييد نيست و باید همگی حرمت نظر  امام را حفظ کنند و لیست های مقابل لیست مدرسین را دیگر ما نداشته باشیم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل