بازدید 5769

مرگ دختر واليباليست ساروي براي فرار از تعرض

کد خبر: ۵۶۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 22 February 2016
دختر واليباليست ساروي براي اينكه به دست مردي ناشناس مورد تعرض قرار نگيرد خود را از بالكن طبقه پنجم خانه مرد متجاوز به پايين پرتاب كرد و جان باخت.

به گزارش اعتماد، فرمانده انتظامي شهرستان نكا درباره اين خبر گفت: متهم كه عامل تهيه وتوزيع داروهاي غيرمجاز توان افزا بوده زمينه آشنايي خود را با دختر فوت شده فراهم كرده است. اين دختر كه عضو تيم واليبال اين شهرستان است به اين مرد اعتماد كرده و به بهانه ديدن فرزند خردسال زيباي خود، او را به داخل آپارتمان خود كشانده است.

سرهنگ هادي نصيري افزود: متوفي كه متوجه افكار پليد متهم شده بود براي فرار از چنگال اين مرد و به بهانه تماس با خانواده به داخل بالكن آپارتمان مذكور رفته و خود را از طبقه پنجم به پايين پرت كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نكا افزود: متهم در كمتر از يك ساعت شناسايي شد. درپي كسب خبري از مركز فوريتهاي پليسي ١١٠ مبني بر سقوط دختري ١٨ ساله به نام «فائزه- ق» از طبقه پنجم يك آپارتمان، بلافاصله ماموران انتظامي شهرستان جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران انتظامي و عوامل امدادي مصدوم به بيمارستان ساري منتقل شد، كه به علت شدت جراحات و صدمات وارده در حين انتقال به بيمارستان جان باخت.

 سرهنگ نصيري در خاتمه گفت: متهم پس از تشكيل پرونده با صدور حكم قضايي روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار