بازدید 4686
موحدی کرمانی:

دوستان از لیست‌های انحرافی اعلام برائت کنند

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌ها اسمشان را زده‌اند؛ من توصیه می‌کنم این دوستان هم از این لیست‌ها برائت بجویند و عدم رضایت‌شان را از این امر اعلام کنند.
کد خبر: ۵۶۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵ 22 February 2016
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌ها اسمشان را زده‌اند؛ من توصیه می‌کنم این دوستان هم از این لیست‌ها برائت بجویند و عدم رضایت‌شان را از این امر اعلام کنند.

 
آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «نسیم آنلاین» با اشاره به ورود مستقیم و دخالت شبکه معاند BBC به بحث انتخابات مجلس خبرگان ایران و یاد کردن از نام ایشان در برنامه‌های خود و بحث پیرامون آن؛ گفت: این روزها "بی بی سی" به میدان آمده و حالا برای ما میدان‌دار شده است! و تعیین تکلیف و وظیفه می‌کند که به آقایان مصباح و جنتی و یزدی رای ندهید! در این مورد باید بگویم که من خوشحالم و آقایان هم خوشحال باشند که تاکنون هرکسی که دشمن با او مخالفت کرده است، مردم عکس آن عمل کرده اند. من به آقایان تبریک میگویم که دشمن این حرف را زده است.

 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به قرار گرفتن نام هاشمی رفسنجانی در لیست انتخابات خبرگان این تشکل سیاسی گفت: در مورد حضور آقای هاشمی در لیست من تصمیم‌گیر نبودم بلکه شورای جامعه روحانیت تصمیم گرفته است. در مورد این مساله اختلاف نظرهایی وجود داشت و نهایتا با یک رای کم و زیاد قرار بر این شد که نام ایشان در لیست باشد.

 
موحدی کرمانی در ادامه گفت: استدلال اعضای موافق قرار گرفتن نام آقای هاشمی در لیست این بود که مقام معظم رهبری موافق ایجاد دو قطبی در انتخابات نیستند.

 
وی در ادامه با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی جامعه روحانیت مبارز برای کسانی که نامشان در لیست نهایی انتخابات خبرگان این تشکیلات قرار گرفته گفت: در مورد نامه ای که به افراد قرار گرفته در لیست نهایی فرستاده شد و در آن گفته شد که شما مورد تایید جامعه روحانیت هستید و به آقای هاشمی هم این نامه ارسال شد، باید بگویم که اینطور نبوده که به شخص و فرد ویژه ای این  نامه را بزنیم بلکه جمع به این تصمیم رسید که به همه افراد لیست در کشور نامه بزنیم که بیش از 80 نامه ارسال شد.

 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه با اشاره به اینکه برخی احزاب و گروه ها نام وی را در لیست های انتخاباتیشان قرار داده اند گفت: باید بگویم که من انقلابی و ولایی و اهل اصول هستم , کسانی که اسم بنده را در لیست هایشان می آورند می دانند من مواضعم چیست. شنیده ام که این اصلاح طلبان  هم اسم من را در لیستشان گذاشته اند. من راضی به زحمتشان نبودم! هم آن‌ها می‌دانند و هم مردم می‌دانند که من گروه خونی‌ام به این جریان نمی‌خورد و به این جریان نمی‌چسبم. من انقلابی و ولایت مدار هستم و پایبند به اصول.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌های انحرافی اسمشان را زده اند. من توصیه میکنم این دوستان هم از این لیست ها برائت بجویند و عدم رضایتشان را از این امر اعلام کنند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر