بازدید 14893

۴ انفجار تروریستی در زینبیه، ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت +فیلم

دقایقی پیش، برای دومین بار در یک ماه اخیر، تروریست ها در منطقه زینبیه در دمشق، عملیات انتحاری انجام دادند و با چهار انفجار پی در پی، شمار زیادی از مردم را به خاک و خون کشیدند. اخبار رسیده حکایت از آن دارد که داعش مسئولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۵۶۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 21 February 2016
لحظاتی پیش، منطقه زینبیه دمشق با چهار انفجار تروریستی لرزید و ده ها تن به خون غلتیدند.

به گزارش «تابناک»، دقایقی پیش، برای دومین بار در یک ماه اخیر، تروریست ها در منطقه زینبیه در دمشق دست به عملیات انتحاری زدند و با چهار انفجار پی در پی، شمار زیادی از مردم را به خاک و خون کشیدند.


در این عملیات چند جانبه تروریستی، علاوه بر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده، سه عامل انتحاری هم خودشان را منفجر کردند. این در حالی است که برخی دیگر از رسانه های منطقه، از انفجار دو خودروی بمب گذاری شده خبر می‌دهند.

این انفجارها نزدیک درمانگاه "الصدر" روی داد که بر اثر آن چند نفر شهید و یا مجروح شدند. البته هنوز آماری از شهدا و مجروحان این رویداد تلخ در دست نیست.

تعداد بازدید : 24

گروه «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه اعلام کرد که تعداد تلفات دو انفجار تروریستی امروز در منطقه «الزهراء» در حمص به دلیل وخیم بودن حال برخی زخمی‌ها افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این گروه معارض که گفته می‌شود مقر آن در لندن است، تأکید کرد که تعداد کشته‌ها به ۵۷ تن رسیده است.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره مباشر گزارش داد که گروه تروریستی داعش، مسئولیت انفجارهای امروز حمص را بر عهده گرفت.

منابع سوری گزارش دادند، تروریست‌ها ابتدا یک دستگاه جرثقیل را وارد محله الزهراء شهر حمص و منفجر کردند و پس از آن یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در این محل منفجر شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل