بازدید 3823
رییس سازمان ملی استاندارد هشدار داد

سایه تعطیلی بر سر شهربازی‌های غیراستاندارد

رییس سازمان ملی استاندارد از سایه تعطیلی بر سر شهرهای بازی غیراستاندارد خبر داد و با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان سال و افزایش حجم استفاده از شهرهای بازی، از شهرداری‌های سراسر کشور خواست به شهرهای بازی سراسر کشور به منظور ارتقاء کیفیت وسائل شهرهای بازی کمک کنند.
کد خبر: ۵۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 20 February 2016
رییس سازمان ملی استاندارد از سایه تعطیلی بر سر شهرهای بازی غیراستاندارد خبر داد و با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان سال و افزایش حجم استفاده از شهرهای بازی، از شهرداری‌های سراسر کشور خواست به شهرهای بازی سراسر کشور به منظور ارتقاء کیفیت وسائل شهرهای بازی کمک کنند.

به گزارش ایسنا، نیره پیروزبخت امروز در جمع خبرنگاران در سمنان، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد تحت هیچ شرایطی به شهرهای بازی غیراستاندارد مجوز فعالیت نخواهد داد و با متخلفین شدیا و براساس قوانین برخورد خواهد کرد.

وی، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص فعالیت شهرهای بازی در آستانه تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: از نظر سازمان ملی استاندارد ،سلامت مردم از هر چیز دیگری مهمتر است و در همین راستا از فعالیت شهرهای بازی غیراستاندارد و وسائل بازی و شهرهای بازی فاقد تاییدیه ایمنی جلوگیری خواهد شد.

آلایندگی هوا محدود به سوخت و خودرو نمی‌شود

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، با اشاره به آلایندگی‌های ناشی از خودروها و سوخت غیراستاندارد،یادآور شد: این مهم تنها محدود به سازمان استاندارد نیست و دستگاه‌های مختلفی در آن نقش دارند لذا تا زمانی که همه دستگاه‌های مرتبط با هم همکاری و تعامل سازنده‌ای نداشته باشند، معظل آلایندگی‌های ناشی از خودرو حل نخواهد شد.

پیروزبخت، با بیان اینکه براساس مصوبه دولت، مدیریت کار به سازمان حفاظت از محیط‌زیست سپرده شده، تصریح کرد: باید همه مولفه‌های موثر در آلایندگی هوا بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه آلایندگی هوا محدود به سوخت و خودرو نمی‌شود، اضافه کرد: حتی وسائل گرمایشی و سرمایشی نیز در آلایندگی هوا موثرند.

این مقام مسئول اظهار کرد: برای کاهش آلایندگی هوا باید علاوه بر نوع سوخت و کیفیت خودروها باید مواردی نظیر معاینه فنی خودرو، سوخت، ایمنی خودرو و... نیز مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر محیط‌زیست و سازمان استاندارد، واحدهای تولیدی، پلیس، مردم و... نیز همکاری کنند.

اسکانیا شماره‌گذاری می‌شود

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران،در پاسخ به پرسشی در خصوص تولید اتوبوس‌های اسکانیا نیز گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت عقاب افشان سمنان(واحد تولیدی اتوبوس‌های اسکانیا) شماره‌گذاری می‌شود.

وی، با بیان اینکه تا حد امکان باید از تعطیلی کارگاه‌ها و واحدهای کوچک نیز جلوگیری شود، ادامه داد: شرکت عقاب افشان از واحدهای تولیدی بزرگ است که تولیدات خود را به خارج کشور نیز صادر می‌کند لذا باید همه کمک کنند تا مشکلات این واحد که عمده مشکلات آن تا حد زیادی حل شده، مرتفع شود.

"عقاب‌افشان"مولفه‌های کیفی تولیدات خود را ارتقاء دهد

پیروزبخت،با اذعان به اینکه عقاب افشان از عمده‌ترین تولیدکنندگان اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری است، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی نیز باید مولفه‌های کیفی تولیدات خود را ارتقاء دهد. ضمن اینکه نباید به صادرات به چند کشور منطقه بسنده کند و باید با ارتقاء کیفی تولیدات خود، زمینه صادرات تولیدات خود به کشورهای پیشرفته را نیز فراهم کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان