بازدید 5426
سروری در همایش پیشکسوتان اصولگرا:

اصلاح‌طلبان بدنبال مجلس غیر‌اقتصادی هستند

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب گفت: در لیست اصلاح طلبان یک چهره اقتصادی هم وجود ندارد یعنی اگر رقیب مجلس را در دست بگیرد مجلس دهم یک مجلس سیاسی و غیراقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 19 February 2016
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب گفت: در لیست اصلاح طلبان یک چهره اقتصادی هم وجود ندارد یعنی اگر رقیب مجلس را در دست بگیرد مجلس دهم یک مجلس سیاسی و غیراقتصادی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در همایش پیشکسوتان اصولگرا که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد با بیان اینکه مهمترین مسئله ایام فاطمیه مسئله انتخاب است،  اظهار کرد: یک انتخاب غلط در تاریخ شکل گرفت که سرنوشت تاریخ را تغییر داد و حضرت زهرا(س) سعی کرد این انتخاب را به نحو درستی شکل دهد. ما باید بدانیم آن کسانی که در آن مقطع یک انتخاب غلط را انجام دادند امروز باعث شدند گردن های مومنین در بسیاری از جنگ ها بریده شود و قتل عام هایی که امروز در جهان اسلام انجام می شود برای انتخاب غلط بود.

وی با بیان اینکه انتخاب هزینه دارد، گفت: امام فرمودند که هر کسی هر انتخابی می کند باید روز قیامت پاسخگوی آن باشد. امروز ما باید در مسئله انتخاب از تاریخ عبرت بگیریم.

سروری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتماد به فهرست های متدینین و انقلابی تصریح کرد: ما باید برای انتخاب از آنهایی که معتمد هستند و سابقه روشنی دارند استفاده کنیم و ببینیم آنها چه کسانی را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: لیست اصولگرایان را هم رئیس جامعه مدرسین و هم دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و همچنین آیت الله مصباح یزدی تایید کرده اند و همه تشکل های انقلابی  و شخصیت های موثر انقلاب پای کار این لیست آمدند تا یک لیست فراگیر گسترده را شکل دهند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در کنار لیست اصولگرایان، اصلاح طلبان، فهرست صدای ملت و لیست های فرعی در جریان اصولگرا ارائه شده است البته ما می دانیم چه کسانی در لیست های فرعی اصولگرا حضور دارند اما  نمی دانیم چه کسانی آن را بسته اند.

سروری تصریح کرد: امروز بی بی سی و خبرگزاری ضد انقلاب برای ما فهرست می دهند که خیلی عجیب و در عین حال یک هشدار برای ما است و باید از آن ترسید. امروز همه خوارج انقلاب لیست انتخاباتی به ملت معرفی می کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما در جریان انتخابات در مقابل لیستی قرار گرفتیم که زمانی در نهان دستشان با بیگانگان بود اما امروز به صورت شفاف آمریکایی ها توصیه به رای دادن به یک لیست خاص می کنند.

وی با بیان اینکه ما بر اساس ضروریات کشور لیست اصولگرایان را بسته ایم، گفت: حداقل ۱۰ چهره شاخص اقتصادی در لیست اصولگرایان حضور دارند. البته اکثر چهره های لیست اصولگرایان اقتصادی هستند اما ۱۰ نفر به صورت مشخص اقتصاددان هستند.

سروری ادامه داد: در لیست رقیب ما یعنی اصلاح طلبان، یک چهره اقتصادی هم وجود ندارد این یعنی اگر رقیب مجلس را در دست بگیرد مجلس دهم یک مجلس سیاسی خواهد شد و مجددا توسعه سیاسی را کلید می زنند و یک مجلس ششم دیگر شکل می گیرد و فضای جامعه متشنج خواهد شد.

وی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم که در برهه حساس کنونی نه تنها رای بدهیم بلکه باید در این روزهای تبلیغ انتخابات، یک کار انقلابی بکنیم تا آن انتخاب غلطی که در صدر اسلام انجام شد و ۱۴ قرن ما را عقب انداخت تکرار نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل