بازدید 5073
اردکانی:

وحدت اصولگرایان مثال‌زدنی و کم‌سابقه است

ناظمی اردکانی گفت: ابتدا از بین نامزدهای انتخاباتی تهران که بالغ بر هزار نفر بودند چهره‌های اصولگرا مورد شناسائی قرار گرفتند و در مرحله اول نشستی با حضور ۱۹۲ نفر از این چهره‌ها درخواست شد که بیوگرافی و برنامه خود را برای مجلس دهم ارائه نمایند.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 19 February 2016
ناظمی اردکانی گفت: ابتدا از بین نامزدهای انتخاباتی تهران که بالغ بر هزار نفر بودند چهره‌های اصولگرا مورد شناسائی قرار گرفتند و در مرحله اول نشستی با حضور ۱۹۲ نفر از این چهره‌ها درخواست شد که بیوگرافی و برنامه خود را برای مجلس دهم ارائه نمایند.

ناظمی اردکانی در گفت و گو با تسنیم در شکل گیری و ترکیب لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: شکل‌گیری ائتلاف اصولگرایان و تنظیم فهرست 30 کاندیدای گزینه نهایی، برمی‌گردد به تلاش‌های بی‌وقفه جناب آقای تقوی که راهبرد وحدت و همگرایی جریان‌های مختلف اصولگرایی را ظرف دو سال گذشته پی گرفت و با برگزاری نشست‌های مختلف در تهران، موج آن به استان‌ها نیز کشانده شد تا تجربه تلخ و انشقاق «انتخابات ریاست جمهوری» انتخابات مجلس تکرار شود.

وی که یکی از گزینه‌های لیست ائتلاف اصولگرایان است، در ادامه توضیح داد: حاصل این نشست‌ها، شکل گیری ائتلاف بزرگ اصولگرایان با این راهبرد بود که برای مجلس دهم یک فهرست با یک صدا تنظیم و به مردم انقلابی و شهید پرور جامعه تهران، ری و اسلامشهر اعلام نمایند. این شورا با محوریت دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران، حضرت آیت الله موحدی شکل گرفت.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایی انتخابات مجلس دهم در خصوص مکانیزم رسیدن به فهرست 30 نفره، عنوان کرد: ابتدا از بین نامزدهای انتخاباتی تهران که بالغ بر هزار نفر بودند چهره‌های اصولگرا مورد شناسائی قرار گرفتند و در مرحله اول نشستی با حضور 192 نفر از این چهره‌ها درخواست شد که بیوگرافی و برنامه خود را برای مجلس دهم ارائه نمایند. مستندات دریافتی در کمیته‌ای مرکب از 7 نفر اعضاء شورای ائتلاف مورد بررسی قرار می‌گیرد و با سازوکارها و معیارهای مصوب در شورای ائتلاف، ابتدا به 54 گزینه و در مرحله بعد به 45 گزینه و نهایتاً به 30 گزینه می‌رسند. انجام این بررسی‌ها طبق اطلاع در ضریب 100 جلسه صورت می‌گیرد. برخی از جلسات که با حضور حضرت آیت الله موحدی برگزار می‌شود چهار الی پنج ساعت به طول می‌انجامد.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: این وحدت و همگرایی جریان‌های اصولگرا از پیروزی انقلاب اسلامی به این شکل و کیفیت مثال‌زدنی و کم سابقه می باشد، راهی است که می‌تواند تجربه موفق تحزب گرایی اسلامی در درون جریان‌های همسو به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: امید است این وحدت و انسجام پدید آمده بین طیف‌های مختلف اصولگرایی تا پیروزی نهایی در انتخابات پیش روی تداوم یابد و مردم متدین و انقلابی  به این فهرست که اعضای آن شخصیت‌های بنام، آزمایش پس داده و برجسته و مورد اعتماد عموم جامعه هستند، رای دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار