بازدید 3431

قاچاقچي بين‌المللي به دام افتاد

کد خبر: ۵۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 18 February 2016
دو دوست تبهكار كه اقدام به سرقت از شهروندان در بازار تهران مي‌كردند، توسط ماموران كلاتتري مولوي شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش آرمان، در پي ارجاع چندين فقره گزارش و شكايات مردمي مبني بر اينكه تعدادي سارق با توجه به شلوغي بازار از مشتريان بازار شوش و بلورفروشان دزدي مي‌كنند؛ پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و به صورت ويژه در دستور كار كلانتري 116 مولوي قرار گرفت.

تحقيقات ماموران ادامه يافت تا اينكه عوامل تجسس كلانتري رد پاي راكب و سرنشين جوان يك دستگاه موتورسيكلت كه اقدام به سرقت از شهروندان مي‌كردند را شناسايي كردند. عوامل كلانتري به صورت نامحسوس در اطراف ميدان شوش در كمين متهمان نشستند و طرح دستگيري موبايل‌قاپ‌ها و كيف‌قاپ‌ها را به اجرا در‌آوردند.

سرانجام راكب و ترك نشين توسط ماموران رويت شدند و در يك اقدام ضربتي يكي از متهمان دستگير شد؛ متهم ديگر نيز حين فرار از دست پليس، وارد خانه يكي از اهالي شد كه ماموران بلافاصله وارد پشت بام اهالي شوش شدند و متهم نيز كه خود را در محاصره پليس ديد، تسليم شد.

سرهنگ جليل موقوفه‌‌اي سركلانتري هفتم پليس پايتخت درباره اين خبر گفت: دو متهم در كلانتري به سرقت اموال قيمتي شهروندان در بازار شوش اعتراف كردند و ماموران طي استعلام از پليس آگاهي و سازمان زندان‌هاي بين‌الملل فهميدند يكي از متهمان درباره قاچاق مشروبات الكلي در زندان به سر مي‌برده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر