بازدید 4147

جریان‌آمریکایی‌می‌خواهد‌در‌مجلس‌و‌خبرگان‌نفوذ‌کند

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصولگرایی در جامعه سیاسی ما هم ریشه‌دار است و هم توسعه‌یافته، گفت:‌ جریان آمریکایی می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ کند و هر دو نفوذ بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۵۶۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 10 January 2016
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصولگرایی در جامعه سیاسی ما هم ریشه‌دار است و هم توسعه‌یافته، گفت:‌ جریان آمریکایی می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ کند و هر دو نفوذ بسیار خطرناک است.

به گزارش فارس، صبح امروز اعضای شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله موحدی کرمانی به شرایط اصولگرایی اشاره کرد و گفت : هرچه زمان می گذرد بیشتر پی می بریم که اصولگرایی در جامعه سیاسی ما هم ریشه دار است و هم توسعه یافته است و اصولگرایان نیروهای انقلابی هستند که دغدغه اعتلای نظام و کشور و یاری رهبری را دارند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در هر جایگاهی اگر با خلوص نیت و صدق کارکنیم نظر عنایت و یاری خداوند حتما شامل حال ما خواهد شد، ما وظیفه داریم در راه یاری دین خدا گام برداریم اما پیروزی نهایی در دست خداوند است.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت:‌ آمریکا می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی و اگر بتواند در مجلس خبرگان نفوذ کند و هر دو نفوذ بسیار خطرناک است در این شرایط اگر کسی آماده شود و ندای هل من ناصر قرآن را پاسخ دهد بسیار ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تصور نکنید مردم همین طور رای در صندوق می اندازند مردم ما عموما با بصیرت هستند شما هم تلاش کنید کسانی را که فریب خورده‌اند را بیدار کنید کسانی باید به مجلس بروند که پیرو رهبری باشند و اسیر نفوذ دشمن را نشوند.

همچنین در این دیدار کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران اسلامی، بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان، رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، پیریایی معاون سیاسی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی و نیکی ملکی از حزب نیک اندیشان جوان طی سخنانی تاریخچه و نوع اهداف و فعالیت ها و نیز نحوه مشارکت در فضای سیاسی کشور را بیان کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی با اشاره به فلسفه تاسیس جبهه ایستادگی گفت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی در سال 1388 و در شرایطی تشکیل شد که برخی از خواص مشی افراط و تفریط را در پیش گرفتند و این جبهه با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب و با محور قرار دادن اخلاق گرایی و اعتدال در فعالیت های سیاسی وارد فضای سیاسی کشور شد

وی گفت: جبهه ایستادگی در انتخابات قبلی مجلس و شوراها نیز فعالیت گسترده ای داشت که از این رهگدر در انتخابات مجلس نهم 40نفر از نفرات اختصاصی این جبهه از استان های کشور در انتخابات موفق شدند

حبیبی از استان اردبیل به عنوان یکی از فعال‌ترین دفاتر استانی جبهه یاد کرد و گفت: شعبه جبهه ایستادگی در استان اردبیل نقش ممتازی در فعالیت های سیاسی این استان دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان