بازدید 37917

دستورکار جلسات صحن علنی مجلس

صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی، علاوه بر آنکه میزبان وزرای اقتصاد و آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان است، بررسی لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل را در دستورکار دارد.
کد خبر: ۵۵۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 07 January 2016
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دستور کار جلسات علنی مجلس از یکشنبه تا سه شنبه (20 تا 22 دی ماه) 94 اعلام شد. عناوین آن به شرح زیر است:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد: طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد: طرح یک فوریتی توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد: لایحه یک فوریتی مبارزه با تأمین مالی تروریسم که اعاده ‌شده از شورای نگهبان است.

- بررسی تقاضای رسیدگی به طرح حمایت از احیاء و مرمت بافتهای فرهنگی-تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها طبق اصل85 قانون اساسی.

- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی.

- گزارش کمیسیون عمران درمورد طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر) به کشتی‌ها.

- گزارش کمیسیون عمران درمورد طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور.

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح جرم سیاسی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درمورد طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون قضائی وحقوقی درمورد طرح الحاق یک بند به ماده (524) قانون آئین‌دادرسی مدنی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون قضائی وحقوقی درمورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (505) قانون آئین‌دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون تدوین‌ آئین‌نامه داخلی مجلس درمورد طرح‌اصلاح‌موادی‌از آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون آموزش،‌تحقیقات و فناوری در مورد طرح ‌نظام ‌جامع‌ آموزش و تربیت فنی،‌ حرفه‌ای و مهارتی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده(22) قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای تابعه یا وابسته به آنها که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین سؤال ‌تعدادی از نمایندگان ‌مجلس ‌شورای ‌اسلامی ‌از وزیر امور اقتصادی و دارایی و سؤال‌ حلیمه‌ عالی نماینده زابل، ‌زهک‌ و هیرمند از وزیر ‌آموزش‌ و‌ پرورش در دستور کار قرار دارد.

گزارش کمیسیون عمران درخصوص مشکلات ناشی از نحوه تعیین حریم و اراضی ساحلی در توسعه سواحل کشور نیز در دستور هفته جاری قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر