بازدید 6768

قدردانی رییس انجمن ارامنه شیراز از رهبر انقلاب

دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید ارمنی موجب دلگرمی اقلیت های دینی شد
کد خبر: ۵۵۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 02 January 2016
رییس انجمن ارامنه شیراز گفت: اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید ارمنی برای تمام اقلیت های دینی در کشور دلگرمی به دنبال داشت.

هرموند آراطونیان، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هر چند این کار قبل از این هم انجام شده بود اما اقدام اخیر ایشان معنای بزرگی داشت و همه پیروان اقلیت های دینی از آن شاد شدند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که تبلیغات منفی دشمنان این کشور موجب مهاجرت تعداد قابل توجهی از پیروان اقلیت های دینی و همچنین مسلمان به خارج از کشور شده است این چنین برنامه هایی می تواند دلگرمی مردم به خصوص پیروان اقلیت های دینی را به دنبال داشته باشد.

رییس انجمن ارامنه شیراز با اشاره به لزوم اتحاد پیروان ادیان در کشور بیان کرد:هرچه قدر که مردم کشور ما اعم از مسلمانان و پیروان ادیان دینی در کنار هم به آرامی زندگی کنند حس شیرین همبستگی کام همه ما را شیرین تر می کند.

آراطونیان ادامه داد: طی سال های اخیر اقدامات خوبی توسط دولت جمهوری اسلامی ایران برای پیروان اقلیت های دینی انجام شده است اما کماکان گاهی مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در مورد آن نیز چاره اندیشی شود.

رییس انجمن ارامنه شیراز با اشاره به اقدامات تروریستی گروه های تکفیری مانند داعش و طالبان به نام اسلام گفت:همه ما می دانیم که این اقدامات غیر انسانی ربطی به دین نداشته و ندارد بلکه کسانی که این اعمال را مرتکب می شوند به مدارج پایینی از انسانیت رسیده اند.

آراطونیان افزود: افرادی که از نظر انسانیت به تکامل نرسیده اند در هر دین و مذهبی وجود دارند و برخی کشورهای سودجو از طریق تامین نیازهای ضروری آنان، این نابخردان را در هر مسیری که خود بخواهند قرار می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل