بازدید 3319

وحدت اصولگرایان با دو معیار امکان‌پذیر است

علی احمدی رییس کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز پنجشنبه با حضرت ایت الله ایمانی امام جمعه شیراز ونماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۵۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 01 January 2016
علی احمدی رییس کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز پنجشنبه با حضرت ایت الله ایمانی امام جمعه شیراز ونماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار و در رابطه با وضعیت استان و اصولگرایان و دو انتخابات پیش رو به رایزنی پرداخت.

به گزارش تابناک، احمدی که از داوطلبان مطرح مجلس دهم در شهر شیراز است و هم اصولگرایان وهم جریان اعتدال به او علاقه نشان می دهند پس از این دیدار گفت: با توجه به شرایط و تحولات داخلی وخارجی پیش امده اصولگرایان در منظر افکار عمومی تا حدودی تحت فشار هستند. ناهماهنگی میان اشخاص و گروه‌ها وسهم خو اهی ها این وضعیت را سخت تر کرده است. در شیراز شکاف های اجتماعی شیرازی، شهرستانی وعشایر بر سهم خواهی های بی مورد و ناهماهنگی ها اضافه شده است. افراد و گروه‌ها وحتی خانواده هایی سعی دارند اصولگرایی وارزشهای انقلاب را مصادره به مطلوب کنند و با برچسب زدن های مختلف سعی دارند نیروهای اصیل انقلاب را به حاشیه ببرند‌.

احمدی گفت: همزمانی انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حساسیت ها را بیشتر کرده است. حفط انسجام اجتماعی و سیاسی برای موفقیت در مجلس خبرگان رهبری مهمتر است. نا هماهنگی های سیاسی نباید به تشدید شکاف های اجتماعی منجر شود.

وی که با کسب حدود شصت هزار رای از حوزه انتخابیه شیراز در دور نهم مجلس در رتبه هفتم در بین داوطلبان قرار گرفت، گفت: نماینده ولی فقیه در استان از برخی سهم خواهی ها وتک روی برخی اشخاص، گروه‌ها و سازمانها گله مند بود.

احمدی بیان داشت: با توجه به تحولات و شرایط با حفط اصول، مصداقهای لیست انتخابی می بایست مورد بازنگری وباز تعریف قرار گیرند. با روش های سلیقه ای ومصداقهای شناخته شده ای که برخی از آنها نا کارامدی خود را به مردم نشان داده اند موفقیتی حاصل نخواهد شد. تنها با دو معیار جایگاه و پایگاه اجتماعی و پایبندی به اصول وارزشهای انقلاب و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان می توان به انسجام و وحدت دست یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها