بازدید 10398
قالیباف:

آماده‌ایم پرسپولیس و استقلال را در اختیار بگیریم

شهردار تهران در نشست مشترک با مدیر و اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید اعلام کرد که از این تیم حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 30 December 2015
شهردار تهران در نشست مشترک با مدیر و اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید اعلام کرد که از این تیم حمایت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، حبیب کاشانی، محمد خاکپور، محمد تقوی، هادی طباطبایی و سعید عزیزیان امروز (چهارشنبه) با محمد باقر قالیباف، شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست که به‌میزبانی قالیباف برگزار شد، محمد خاکپور گزارشی از روند آماده‌سازی یک سال گذشته تیم امید و نتایج کسب‌شده این تیم را در مسابقات رسمی و تدارکاتی به شهردار تهران ارائه کرد. سرمربی تیم امید همچنین با تمجید از فعالیت‌های چشمگیر شهرداری تهران در مقوله ورزش، خواستار حمایت شهرداری از تیم امید و در نظر گرفتن پاداش ویژه برای صعود این تیم به رقابت‌های المپیک شد.

در ادامه این جلسه قالیباف ضمن خوشامدگویی به مدیریت و کادر فنی تیم امید گفت: با توجه به اینکه ضریب نفوذ ورزش در جامعه بسیار بالاست و دو مقوله مهم مذهب و ایرانی بودن در ورزش کاملاً نهادینه است، بنده و مجموعه شهرداری تهران از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار تهران ادامه داد: اگرچه خیلی فوتبالی نیستم، اما زمانی که همراه با تیم پاس در فوتبال نقش ایفا می‌کردیم، سعی‌مان بر این بود که به بهترین نحو مسائل و امورات مربوط به تیم‌داری را پیش ببریم که خوشبختانه با قهرمانی تیم پاس هم همراه بود.

قالیباف با اشاره به اهمیت مسابقات پیش روی تیم امید گفت: امیدوارم بازیکنان تیم امید با تمام وجود و فارغ از مسائل و تفکرات مادی برای موفقیت تلاش کنند و کاملاً به بُعد قهرمانی و افتخار آفرینی توجه داشته باشند.

وی افزود: اگرچه شهرداری تهران به‌لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد، اما نهایت تلاش‌مان را برای حمایت از تیم امید انجام خواهیم داد و از حبیب کاشانی می‌خواهم که پیگیر خواسته‌های کادر فنی و کمک‌های مجموعه شهرداری به تیم امید باشند.

شهردار تهران در ادامه با ابراز علاقمندی شهرداری تهران برای در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری برای فعالیت در حوزه ورزش، آمادگی این را داریم که با در اختیار گرفتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مشکلات این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی را به حداقل برسانیم تا با کمترین دغدغه و مشکل روند رو به رشدی را در پیش بگیرند و پاسخگوی خواسته‌های هواداران‌شان باشند.

قالیباف در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک، تأکید کرد که شهرداری تهران قطعاً از تیم فوتبال امید حمایت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل