بازدید 6811

توضیح تخلف بیمارستانی در دادگاه متهمان نفتی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان نفتی حاضر خواهم شد و در آن جلسه توضیحاتی درباره پرونده تخلف بیمارستان پارسیان اعلام خواهم کرد.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 27 December 2015
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان نفتی حاضر خواهم شد و در آن جلسه توضیحاتی درباره پرونده تخلف بیمارستان پارسیان اعلام خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه دومین همایش سراسری قضات دادسراهای عمومی و انقلاب تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره اظهارات قاضی صلواتی در جلسه دادگاه متهمان نفتی مبنی بر این که پرونده تخلف بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت مطرح است، گفت: پرونده در دادسرای کارکنان دولت مفتوح است اما توضیحات آن را در جلسه بعدی دادگاه بابک زنجانی خواهم گفت.

او افزود: در جلسه بعدی دادگاه متهمان نفتی که به صورت علنی برگزار می‌شود حاضر می‌شوم و اگر الان در مورد این موضوع صحبت کنم باعث شبهه خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بحث دوم رسیدگی به پرونده فساد نفتی که قرار است مسوولان نفتی در آن محاکمه شوند گفت: این پرونده بخش‌های مختلفی دارد و اولین بخش از آن منجر به صدور کیفرخواست شده است. در این پرونده تحقیقات بسیاری از افراد، وزیران پیشین و تمام کسانی که با پرونده زنجانی ارتباط داشتند صورت گرفته که به تدریج کامل می‌شود و در فرصت مناسب ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره توهینی که هفته‌نامه یالثارات به معاون رییس‌جمهور کرده بود نیز، گفت: شکایات مطبوعاتی دو ظرفیت است و بخشی از آن مستلزم شکایت شاکی است که در همه مواردی که اهانت صورت گیرد ذی‌نفع می‌تواند شکایت کند و این قانون مطبوعات است که کسی حق توهین ندارد، ورود پیدا نکردن ما به منزله حق ورود نداشتن شاکی نخواهد بود.

وی درباره افتتاح دادسراهای جدید گفت: مشکل عمده ما در افتتاح دادسراهای جدید بحث ساختمان بود. دادسرای انرژی (مرتبط با نفت و انرژی) به طور غیررسمی تشکیل شده، قضات و سرپرست آن مشخص شده‌اند ساختمان آن آماده است و امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود.

جعفری دولت‌آبادی درباره دادسرای جرائم ورزشی گفت: تشکیل این دادسرا که به تصویب ریاست قوا رسیده در بحث ساختمان با مشکل مواجه است و دادسرای پولی و بانکی نیز آماده افتتاح است.

دادستان تهران درباره برخورد با زمین‌خواری نیز گفت: دادسرای حمایت از انفال و ثروت عمومی با 3 قاضی تشکیل شده و سرپرست دارد. این دادسرا قبلاً هم کار می‌کرد ولی جای ساختمان آن عوض شده و هنوز رسماً افتتاح نشده است.

او درباره اقدامات انتخاباتی نیز گفت: تا این لحظه هرچه استعلام بوده جواب داده‌ایم و بعد از این کار مربوط به هیأت‌های نظارت و خارج از وظایف دادستانی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر