بازدید 10187
دکتر محسن رضایی در سومین مجمع عالی بنیاد فرهنگی صبح قریب:

دشمن در صدد نفوذ در انتخابات و رای آوردن لیبرال منش‌ها است

بخشی از افرادی که به عنوان های مختلف در منطقه ناامنی ایجاد کرده اند انسان های معتقدی هستند اما منحرف شده اند و افراد آلوده اینها را مدیریت می کنند و وضع به صورتی شده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به غربی ها پیام می دهد که بگذارید مسلمانان یکدیگر را بکشند. وجود بیش از سیزده میلیون آواره سوری که بیشترشان از اهل سنت هستند نشان می دهد که ادعای حمایت از اهل سنت در واقع یک فریب بزرگ بوده است.
کد خبر: ۵۵۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 24 December 2015

دکتر محسن رضایی، روز پنجشنبه در جمع اعضای هیات امنا، هیات مدیره، هیات های اجرایی و نمایندگان و معین های استانی بنیاد صبح قریب، بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در راستای تقویت اتحاد و روحیه مقاومت در آحاد جامعه اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، سرلشکر محسن رضایی با تهنیت سالروز میلاد خاتم پیامبران، رسول رحمت و فرزند برومندشان امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: پیامبر ما سرآغاز تاریخ جدید برای بشریت بود و رحمت و فلاح و رستگاری را در عصر شکوفایی انسان ها به ارمغان آورد و اسلام عزیز، به همه نیازها و سوالات انسان ها در همه اعصار پاسخگو خواهد بود.

دکتر رضایی افزود: این معجزه اسلام است که هر چه بشر پیشرفت می کند، تعالیم انسان ساز اسلام، پا به پای این رشد، با او همراه می شود و به همین دلیل است که اسلام ، دشمنان زیادی دارد. دشمنان اسلام و جنود شیطان در این دوره مبارزه پیچیده ای با اسلام را در دستور کار خود قرار داده اند.

مسلمانان با اتحاد و مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کنند

رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگی صبح قریب افزود: شیوه ای که دشمنان اسلام امروز در پیش گرفته اند، تخریب چهره اسلام و زیرساخت های مسلمانان به دست مسلمانان است. ریختن خون مسلمین جهان به دست گروه هایی با تابلوی اسلام.

رضایی با اشاره به تبعات سالها جنگ در عراق و سوریه گفت: دشمنان اسلام از این شیوه جدید نبرد چند هدف را در سر دارند، یکی عقب نگه داشتن جامعه اسلامی است و اینکه نگذارند مسلمین پیشرفت کنند. هدف دیگر آنها، تامین امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

وی جلوگیری از گسترش اسلام در اروپا را از دیگر اهداف طراحان این توطئه خواند و با اشاره با رفتار غیرانسانی و وحشیانه داعش با خلبان اردنی افزود: آنها با ترسیم چهره خشن از اسلام می خواهند نوعی اسلام هراسی را در دنیا تقویت کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به پیشینه مقابله جهان غرب با اسلام اشاره کرد و گفت: ابتدا خواستند با کتاب آیات شیطانی به مقابله با قرآن بپردازند اما برعکس شد و فروش قران بیشتر شد. به قران سوزی و ترسیم کاریکاتور روی آوردند و این کار هم شکست خورد. طرح آخرشان درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر بود که محصول سی سال مطالعه صهیونیست ها است.

دکتر رضایی تصریح کرد: بخشی از افرادی که به عنوان های مختلف در منطقه ناامنی ایجاد کرده اند انسان های معتقدی هستند اما منحرف شده اند و افراد آلوده اینها را مدیریت می کنند و وضع به صورتی شده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به غربی ها پیام می دهد که بگذارید مسلمانان یکدیگر را بکشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خطرناک بودن حوادث اخیر گفت: وجود بیش از سیزده میلیون آواره سوری که بیشترشان از اهل سنت هستند نشان می دهد که ادعای حمایت از اهل سنت در واقع یک فریب بزرگ بوده است.

دکتر رضایی گفت: ما باید این حادثه ها را دنبال کنیم و جبهه مقاومت در برابر آن را تقویت کنیم و نگذاریم افراطی گری در شیعیان و اهل سنت مانع وحدت مسلمانان و باعث پیروزی دشمنان اسلام شود تا بتوانیم در سایه وحدت و برادری به ساخت تمدن بزرگ اسلامی بپردازیم.

رییس هیات امنای بنیاد صبح قریب گفت: یک وظیفه این بنیاد همین است که برای وحدت واقعی در جهان اسلام گام بردارد.

دکتر رضایی در ادامه با تشریح وضعیت سیاسی داخلی ، به اهمیت انتخابات های پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمن در صدد نفوذ در انتخابات و رای آوردن لیبرال منش ها است و در موضوع خبرگان، مایل است با طرح مباحثی مانند شورای رهبری و مسایلی از این دست، نهاد رهبری را تضعیف کند. به حمدالله رهبری معظم انقلاب به عنوان تنها رهبری شناخته می شوند که در دوران رهبری شان، مسیر بنیانگذار انقلاب را دنبال کرده اند. اتفاقی که در سایر انقلاب ها ، صورت نمی گیرد.

وی افزود: ما به طور مشخص در این بنیاد از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنیم اما اعضای این بنیاد، باید در حد کلان شاخص ها را در انتخابات برای مردم مطرح کنند و در جبهه رهبری معظم انقلاب گام بردارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان