بازدید 12586
۱

شازند، ۲۱ درجه زیر صفر!

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: شازند با دمای 21 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر ایران و این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۵۵۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 23 December 2015
کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: شازند با دمای 21 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر ایران و این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.
 
رضا مرادی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات هواشناسی شهرستان شازند در گرمترین ساعت شبانه روز گذشته دمای هوای صفر درجه سانتیگراد را داشته است.

وی بیان کرد: ساوه با بیشینه دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای دو درجه سانتیگراد زیر صفر گرمترین شهر این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: از فردا پنج شنبه، سامانه بارشی فعالی از جنوب کشور عبور خواهد کرد که استان های جنوبی را تحت تاثیر قرار می دهد و برای این استان نیز پدیده ابرناکی هوا پیش بینی شده است.

مرادی اظهار کرد: با رسیدن این سامانه مذکور، احتمال بارش برف در نوار جنوبی و جنوب غرب استان مرکزی و اراک وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر اراک 8 درجه سانتیگراد زیر صفر است گفت: در 24 ساعت گذشته حداقل دمای اراک به 9 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و پیش بینی می شود در گرمترین ساعات حداکثر دما در این شهر به یک درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

از ابتدای سال زراعی جاری ( اول مهرماه امسال تاکنون) 126 و نیم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده شرایط برای جمع شدن آلاینده ها و وارونگی دما در اراک وجود دارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان مرکزی نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: سه شنبه شب شاخص آلایندگی هوای اراک در بحث PSI (تمام شاخص های آلایندگی) به 107 واحد رسید که استاندارد این شاخص 100 است.

مصطفی رودبارانی افزود: در بررسی لحظه ای آلایندگی صبح امروز، وضعیت شاخص ها در کلانشهر اراک و شازند در حد استاندارد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
حالا یکی نیست بگه آخه شهری که توی پاییز برای چندمین بار سردترین شهر کشور اعلام شده،چرا تو دسته بندیه شرکت گاز جزء مناطق معتدل دسته بندی شده!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار