بازدید 4656

بازداشت زندانی فراری سقز در تهران

کد خبر: ۵۵۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 16 December 2015
زندانی مسلح فراری سقز در تعقیب پلیس پایتخت تسلیم و بازداشت شد.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 1 بامداد شانزدهم آذر ماموران گشت انتظامی کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر تهران، هنگام گشت‌زنی در خیابان طالقانی به یک دستگاه خودروی پاترول سبز با سه سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف دادند که متهمان به‌محض مشاهده ماموران فرار کردند. با فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و با اطلاع به مرکز، نیروهای امدادی کلانتری به محل رفتند.

 در ادامه، خودروی متهمان به‌سرعت و با برخورد با موانع از محل ایست و بازرسی متواری شده و وارد تقاطع خیابان سپیده شمالی شد و به تابلوی تبلیغاتی شهرداری برخورد کرد و در محل متوقف شد که با متوقف شدن خودروی سرنشینان آن، به‌طور پیاده اقدام به فرار کردند و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند. اما یکی از ماموران موفق شد یک متهم را بازداشت کند. همچنین در بازرسی خودرو، کنار صندلی جلو راننده یک عدد خشاب با هشت تیر جنگی، یک دستگاه تبلت، چهار دستگاه گوشی موبایل، یک قبضه قمه و یک قیچی بزرگ کشف شد.

محمد حسینی، سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: «در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به علت حمل مشروبات الکلی در زندان سقز تحمل کیفر می‌کرده و به‌تازگی از زندان فرار کرده است و همدستان خود را نیز افرادی به هویت «مهراد» و «کیوان» معرفی کرد.» با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای بازداشت دو همدست متهم نیز آغاز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل