بازدید 9055

دنیزلی روی جلد روزنامه های ترکیه ای

دنیزلی می گوید؛ من روزي به خاطر خستگي فوتبال را ترك كردم و گفته بودم روزي با تمام قدرت باز خواهيم گشت كه امروز همان روز است. من به خاطر طرفداران تيم اينجا هستم و اميدوارم طرفداران ما را در اين راه همراهي كنند.
کد خبر: ۵۴۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 24 November 2015
بالاخره مسئولان باشگاه گالاتاسرای ترکیه مصطفی دنیزلی سرمربی سابق  باشگاه پرسپولیس و پاس تهران را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند تا این مربی باتجربه  پس از دو سال به فوتبال ترکیه و پس از 23 سال به گالاتاسرای برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی سرشناس ترکیه ای تنها مربي این کشور است كه موفق شده سه تيم گالاتاسراي، فنرباغچه و بشيكتاش را به مقام قهرماني ليگ تركيه برساند، براي سومين بار است كه هدايت گالا را برعهده مي‌گيرد و حالا بايد علاوه بر هدايت اين تيم در ليگ تركيه، تيمش را در ليگ قهرمانان اروپا نيز به موفقيت برساند.

لازم به ذکر است، مصطفي دنيزلي پس از قبول هدايت گالاتاسراي در كنفرانس خبري گفت: من خيلي هيجان‌زده هستم كه به گالاتاسراي بازگشتم و اگر شهرتم را با قبول هدايت اين تيم به خطر انداختم، به خاطر اين است كه مطمئن هستم مي‌توانم موفق شوم. من روزي به خاطر خستگي فوتبال را ترك كردم و گفته بودم روزي با تمام قدرت باز خواهيم گشت كه امروز همان روز است. من به خاطر طرفداران تيم اينجا هستم و اميدوارم طرفداران ما را در اين راه همراهي كنند.

دنیزلی روی جلد روزنامه های ترکیه ای

دنیزلی روی جلد روزنامه های ترکیه ای
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل