بازدید 9558
رئیس جمهور چچن اعلام کرد ;

همه رزمندگان چچنی تحت فرمان پوتین

رئیس جمهور چچن اعلام کرد که رزمندگان چچن تحت فرمان رئیس جمهوری روسیه هستند و هرگز خوبی‌های وی را به ملت چچن در طول این مدت فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 28 December 2014
 رئیس جمهور چچن اعلام کرد که رزمندگان چچن تحت فرمان رئیس جمهوری روسیه هستند و هرگز خوبی‌های وی را به ملت چچن در طول این مدت فراموش نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری لبنان نیوز، رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن طی سخنانی خطاب به ملت جمهوری چچن و ملت‌ روسیه اعلام کرد: همه ما تابع و تحت فرمان ولادیمیر پوتین فرمانده کل و رئیس فدراسیون روسیه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: زمانی که احمد حاج قدیروف رئیس جمهور چچن بود ولادیمیر پوتین هرگز هیچ خواسته‌ای را برای وی رد نمی‌کرد و همواره تمام خواسته‌های وی را اجابت می‌کرد.

رئیس جمهوری چچن در بخش دیگری از سخنانش خطاب به ملت جمهوری چچن افزود: پوتین طی 15 سال به ملت ما کمک کرده و می‌کند، اکنون نوبت ماست که به او بگوییم ما با تو هستیم و ده‌ها هزار رزمنده‌ای که در روسیه آموزش‌های ویژه نظامی دیده‌اند، تحت فرمان وی هستند، اکنون از رهبر معنوی و ملی روسیه می‌خواهیم تا ما را به مثابه نیروهای داوطلب ویژه خود به شمار آورد و برای حمایت از روسیه آماده هستیم.

قدیروف در ادامه تاکید کرد: چچن به خوبی می‌داند که روسیه ارتش سازمان یافته و ناوگان دریایی و پدافند هوایی و توان هسته‌ای بسیاری دارد اما زمانی نیازی به مسائلی پیدا می‌شود که تنها نیروهای داوطلب قادر به انجامشان خواهند بود، از این رو نیروهای چچنی تحت فرمان رئیس جمهوری روسیه هستند و هر زمان که نیاز بود قادر هستند دشوارترین ماموریت های نظامی را انجام دهند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل