بازدید 4427
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد ;

جبران کمبودنیروی حاصل ازافزایش مرخصی زایمان

وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی ۴۸ آزمایشگاه نانو در پژوهش سراهای دانش آموزی تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 14 December 2014
 وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی ۴۸ آزمایشگاه نانو در پژوهش سراهای دانش آموزی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ علی اصغر فانی درمراسم قدردانی از دانش آموزان پژوهشگر، گفت: تا پایان دولت یازدهم شمار پژوهش سراهای دانش آموزی از 401 به 752 پژوهش سرا خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: در این سند بر پژوهش تاکید فراوانی شده است و ما در قالب جشنواره جابربن حیان برای دوره ابتدایی و جشنواره جوان خوارزمی برای دوره دبیرستان کارهای خوبی را آغاز کرده ایم.

فانی درباره رشد بودجه آموزش و پرورش درلایحه بودجه سال 94 گفت: رشد بودجه آموزش و پرورش در سال 94، 23 درصد است البته تبصره‌هایی در مجلس به تایید و تصویب رسیده است که اگر قطعی شود این رقم بیشتر خواهد شد.

مرخصی زایمان زنان فرهنگی

وزیر آموزش وپرورش،  درباره ابلاغ آیین نامه افزایش مرخصی زایمان زنان فرهنگی از شش به 9 ماه و روش های جبران کمبود نیرو نیز گفت: کمبود نیرو و جدا شدن معلم در طول سال تحصیلی از مدرسه از جمله مواردی است که اجرای طرح را به تعویق می‌انداخت اما با توجه به نیاز همکاران به مرخصی به این نتیجه رسیدیم که این طرح را اجرا کنیم .

وی افزود: با ساماندهی نیروی انسانی که از سال گذشته آغاز کردیم بخش عمده‌ای از کمبودها جبران شد و بخش دیگر از طریق پرداخت اضافه کار به معلمان جبران خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان