بازدید 3619

گفت‌وگوی فرهنگی دانشجویان ایرانی و ارمنی

اتاق جدید ایران برای گفت‌وگوی فرهنگی دانشجویان ایرانی و ارمنی در دانشگاه اروپایی قفقاز افتتاح شد.
کد خبر: ۴۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸ 06 December 2014
اتاق جدید ایران برای گفت‌وگوی فرهنگی دانشجویان ایرانی و ارمنی در دانشگاه اروپایی قفقاز افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، اتاق جدید ایران طی روز جمعه، 14 آذرماه با حضور مجید مشکی - رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان -، آرمان آواکیان - رییس دانشگاه اروپایی قفقاز -، وارطان ژامهاریان - مدیر بخش دانشجویان خارجی و مسئول اتاق ایران -، هوسیک گئورگیان - معاون آموزشی -، آشوت توروسیان - معاون اداری و مالی دانشگاه - و جمعی از دانشجویان ارمنی و ایرانی در دانشگاه اروپایی قفقاز افتتاح شد.

در این مراسم نسبت به تداوم همکاری‌های مشترک میان دانشگاه اروپایی قفقاز و رایزنی فرهنگی کشورمان تأکید و از این دانشگاه، پایگاه مناسبی جهت گفت‌وگوی فرهنگی دانشجویان ایرانی و ارمنی نام برده شد.

رییس دانشگاه اروپایی قفقاز خواستار معرفی این دانشگاه به مراکز علمی ایران شد که در نهایت مقرر شد تا بولتن و بروشورهای مربوط به این مرکز در اختیار رایزنی فرهنگی ایران قرار گیرد و از این طریق به مراکز علمی داخل ایران فرستاده شود.

همچنین درباره شناساندن دانشگاه اروپایی قفقاز به مراکز علمی ایران، موضوع برگزاری سمینار و همایش‌های علمی مشترک مطرح و مقرر شد تا این مهم در قالب تفاهم‌نامه‌ای با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و رئیس این دانشگاه امضا شود.

طبق اعلام، اتاق قدیمی ایران در دانشگاه اروپایی قفقاز به مساحت 12 متر مربع بود که پس از بررسی رایزن فرهنگی کشورمان از این مکان، مقرر شد تا مکانی دیگر برای اشاعه فرهنگ و هنر ایران تخصیص یابد.

از این رو، اتاقی به مساحت 36 متر مربع برای اتاق جدید ایران در این دانشگاه تهیه و تجهیز شد؛ دانشگاه اروپایی قفقاز دارای دانشکده های متعددی از قبیل الکترونیک و IT، زبان های خارجی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد و روابط بین‌الملل است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان