بازدید 4254
رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا

هشداردرباره تقویت افراط گرایی در اتحادیه اروپا

رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا بعد از موفقیت انتخاباتی اخیر حزب استقلال انگلیس در منطقه "راچستر واسترود" درباره تقویت پوپولیسم و افراط گرایی در اروپا هشدار داد.
کد خبر: ۴۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳ 22 November 2014
 رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا بعد از موفقیت انتخاباتی اخیر حزب استقلال انگلیس در منطقه "راچستر واسترود" درباره تقویت پوپولیسم و افراط گرایی در اروپا هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"،  "منفرد وبر" رئیس فراکسیون حزب مردم در پارلمان اروپا بعد از موفقیت انتخاباتی اخیر حزب دشمن با اتحادیه اروپای استقلال انگلیس (یوکیپ) درباره ظهور و قدرت گرفتن پوپولیسم در اروپا هشدار داد.

حزب محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون نخست وزیر این کشور، با شکست دیگری در انتخابات میاندوره ای در منطقه " راچستر و استرود" یک کرسی دیگرش در مجلس عوام را به حزب دشمن با اروپای استقلال انگلیس داد.

به این ترتیب کسب دومین کرسی پارلمانی از سوی حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) بدنبال پیروزی 'مارک رکلس' در انتخابات میاندوره ای روز پنجشنبه گذشته در 'راچستر واسترود' واقع در استان کنت و در 48کیلومتری جنوب شرقی لندن بدست آمد.

انتخابات میاندوره ای در این منطقه، بدنبال استعفای «مارک رکلس» نماینده این حوزه انتخابیه از حزب محافظه کار و پیوستن وی به حزب ضد اروپایی و عوام گرای استقلال انگلیس (یوکیپ) به رهبری 'نایجل فاراژ' صورت گرفت.

به نوشته تاگس اشپیگل، البته این انتخابات در انگلیس تنها یک انتخابات محلی در یک حوزه انتخاباتی در نزدیکی لندن بود، اما با این وجود می تواند یک تاثیر سیگنالی برای انگلیس و همچنین سراسر اروپا داشته باشد.

موفقیت انتخاباتی "مارک رکلس" نامزد حزب دشمن با اروپای استقلال انگلیس در این انتخابات محلی در "راچستر واسترود" نه تنها دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس را به دردسر می اندازد بلکه می تواند یک فال بد برای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سال 2017 باشد. با توجه به این موفقیت انتخاباتی حزب استقلال انگلیس که حالا دو کرسی در مجلس عوام را کسب کرده اند همچنین در آلمان نیز زنگ خطر به صدا در می آید.

"دتلف سایف"، معاون سخنگوی سیاست اروپایی فراکسیون احزاب متحد مسیحی در پارلمان آلمان در این باره اظهار داشته است که این فاجعه بار است که کامرون حالا برنامه های حزب استقلال انگلیس را بپذیرد. به جای آن باید نخست وزیر انگلیس اهمیت اتحادیه اروپا برای کشورش را در اولویت قرار دهد.

"منفرد وبر"، رئیس فراکسیون حزب مردم در پارلمان اروپا نیز به تاگس اشپیگل گفته است جنبش های افراط گرایی و پوپولیستی در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی را به چالش کشانده است. دنبال کردن راه این افراط گرایان و پذیرفتن ایده های آنان مطمئنا راه غلطی است. از این راه آن ها بیش از آنکه ضعیف شوند تقویت می شوند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر