بازدید 9736
۱

ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت

همه نیروهای راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعت صبح در آماده باش کامل بوده و وضعیت ترافیک به طور دقیق و مورد نظارت قرار دارد
کد خبر: ۴۳۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 23 September 2014
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در روز نخست مهر ماه ترافیک معابر نیم ساعت زودتر آغاز شد و در حال حاضر ترافیک در بزرگراه ها سنگین است .

به گزارش  مهر، سرهنگ تیمور حسینی در حاشیه ستاد استقبال از مهرضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: سایر معابر ترافیک سنگینی ندارند.

وی بیان این که همه نیروهای راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعت صبح در آماده باش کامل بوده و وضعیت ترافیک به طور دقیق و مورد نظارت قرار دارد گفت:هر روز صبح ترافیک از حدود 6 و 45 دقیقه آغاز می شود اما امروز شاهد اقزایش ترافیک از 6 و 15 دقیقه بودیم .

سرهنگ حسینی با بیان این که تردد در سایر معابر تفاوت  چندانی با روزهای گذشته نداشته است گفت:خوشبختانه از ابتدای صبح تا این لحظه تصادف سنگینی رخ نداده و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین به نظم ترافیکی کمک کنند . زیرا پیش از هر چیز و رعایت قوانین اهمیت دارند و اگر شهروندان نکات ساده ای مانند گردش صحیح و حرکت بین خطوط و توقف پشت خط ایست و ... رعایت کنند شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
خدا نسازه برای اون پدر و مادر خودخواهی که برای راحتی خودشون تو پیاده کردن بچه حاضر نیستند یه کم هم که شده کنارتر توقف کنند و راه رو برای بقیه بند میارند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل