بازدید 6577

راه‌اندازی اپراتور نسل سوم نیاز کشور است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به راه اندازي اپراتور نسل سوم تلفنهاي همراه در ايران، گفت: امروزه نيازمند هرچه بيشتر نسل سوم 3G در ايران هستيم.
کد خبر: ۴۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ 28 August 2014
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به راه اندازي اپراتور نسل سوم تلفنهاي همراه در ايران، گفت: امروزه نيازمند هرچه بيشتر نسل سوم 3G در ايران هستيم.

به گزارش مهر، كاظم ابراهيمي صدرآبادي ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه هاي زير ساختي مخابراتي فارس با اعلام اين خبر گفت:با توجه به اينكه شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور سرویس دهنده در ایران است امروزه نياز است در راستای تمكيل خدمات هاي ارايه دهنده  ارتباطي  به مشتركين، اپراتور نسل سوم را راه اندازي وهمه گيركند.

وي اضافه كرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور سرویس دهنده در ایران است که از سال 88 اکثریت سهام خود را در بازار به فروش رساند و در حال حاضر به صورت خصوصی اداره می‌شود اما 40 درصد آن هنوز در دست دولت است.

وي باتاكيد بر اينكه  استان فارس به عنوان یکی از بزرگترین استان‌های بزرگ کشور با هفت ST  شناخته شده، افزود: متاسفانه از سال 83 به بعد کار جدی و قابل قبولی در سطح این استان انجام نشده ونياز است كه استاندار فارس از مسئولين این استان بخواهد تا در رفع اين مشكل شركت مخابرات فارس را حمايت كنند.

اين مسئول با اشاره به اینکه بخشی از نیازهای ارتباطی از طریق فناوری WIFI اجرا می‌شود، تصریح کرد: تأمین و اجرای شبکه‌های انتقال جزء اولویتهای واجب ما در فارس است و آمادگی کامل برای اجرای شبکه‌های مخابراتی را در این استان داریم.

ابراهیمی صدرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر 224 میلیارد تومان در زمینه تأمین سوییچینگ سیستم موبایل هزینه کرد‌ه‌ایم، بیان کرد: 341 پروژه مخابراتی سراسری در هفته دولت با اعتبار 225 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدير عامل شركت مخابرات ايران گفت: بايد تبليغات بيشتري در زمينه ارايه خدمات ارتباطي در دفاتر خدمات مخابراتي وارتباطي صورت گيرد زيرا  هیچ منعی در دفاتر پیشخوان دولت در سرویس دهی به شرکت‌های مخابرات وجود ندارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار