بازدید 16667

کمدین‌هالیوودی خود را حلق آویز کرده است

پلیس کالیفرنیا در اطلاعات تازه‌اش اعلام کرده «روبین ویلیامز» با بستن یک سر کمربندش دور گردن خود و گره زدن سر دیگر کمربند به دسته در اتاق خود را خفه کرده است.
کد خبر: ۴۲۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ 14 August 2014
پلیس کالیفرنیا پس از بررسی‌های تخصصی در مرگ «روبین ویلیامز» مدعی شده این کمدین پرآوازه خود را حلق آویز کرده است.

به نوشته ایران، جسد «ویلیامز» 63 ساله دوشنبه 20 مرداد حوالی ظهر در خانه‌اش در شمال سانفرانسیسکو پیدا شد. در گزارش‌های اولیه علت مرگ خفگی اعلام شده بود ولی با توجه به شواهد موجود در صحنه، روشن شد وی خودکشی کرده است.

پلیس کالیفرنیا در اطلاعات تازه‌اش اعلام کرده «روبین ویلیامز» با بستن یک سر کمربندش دور گردن خود و گره زدن سر دیگر کمربند به دسته در اتاق خود را خفه کرده است.

به گزارش پلیس، دستیار ویلیامز یک ساعت پس از خروج همسر او از خانه به سراغش آمده و وقتی جوابی از ویلیامز نشنیده به اتاقش رفته و با جسد او روبه‌رو شده است.هنوز مشخص نیست ویلیامز پیش از مرگ نامه‌ای از خود به جا گذاشته یا نه و پلیس نیز در پاسخ به خبرنگاران هیچ اطلاعاتی در این باره فاش نکرده است.

همچنین نتایج کالبدشکافی جسد این کمدین پرآوازه هرگونه آثار ضرب و شتم و درگیری را رد کرده و پزشکان قانونی علت اصلی مرگ را خفگی اعلام کرده‌اند. ضمن این‌که مچ دست چپ ویلیامز نیز بریده شده و در کنار جسد او یک چاقوی جیبی با لکه‌های خون پیدا شده است.به نظر می‌رسد ویلیامز پیش از حلق‌آویز کردن خود قصد زدن رگ دستش را داشته اما موفق نشده است.

براساس نظر کارشناس کالبد شکافی، بررسی تست سم‌شناسی و این‌که آیا او پیش از مرگ الکل یا مواد مصرف کرده بود چند هفته زمان می‌برد و در حال حاضر نمی‌توان به قاطعیت این موضوع را تأیید یا رد کرد.روبین ویلیامز که از چند ماه پیش از افسردگی حاد رنج می‌برد در سال‌های گذشته دوبار در کلینیک ترک اعتیاد بستری شده بود که آخرین بار یکی دو ماه پیش انجام شد.

همسر او «سوزان اشنایدر» که آخرین بار همسرش را شب قبل از مرگش زنده دیده بود، می‌گوید: از مردم و طرفداران روبین می‌خواهم که تمرکزشان را به جای مرگ او روی میلیون‌ها لحظه شادی بگذارند که بازی ویلیامز لبخند بر لبشان آورده است و او را اینگونه به خاطر بیاورند.

روبین ویلیامز با فیلم‌های بسیاری در ذهن دوستداران سینما جا گرفته که از میان آثار برجسته‌اش می‌توان به «صبح‌بخیر ویتنام»، «خانم داوت فایر» و «جومانجی» اشاره کرد. او نخستین بار در دهه 1970 میلادی با مجموعه تلویزیونی «مورک و میندی» به شهرت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۳
تابناک یه کم به روز باش
اما من به جای حرفی که خانم روبین ویلیامز زده که "تمرکزشان را به جای مرگ او روی میلیون‌ها لحظه شادی بگذارند که بازی ویلیامز لبخند بر لبشان آورده است" به این فکر میکنم که چرا آدمی که میلیون‌ها لحظه شادی و لبخند رو بر لبانمام آورده به جایی برسه که خودکشی میکنه؟
اینم اخر عاقبت هنر پیشه های معروف امریکا
پاسخ ها
علی احمدی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
نه هنرپیشه های خود ما وضعیت بهتری دارند که اونها رو مسخره می کنی
روحش قرین اونی که میپرستید
سلام؛
مشکلش این بوده این افسرده درمیان آدمای عادی بوده اگر یه مدتی میومد تو ایران با زندگی میکرد دیگه خیالش راحت میشد که مثل خودش زیادند مشکلش ایجوریها هم که فکر میکرده خاد نبوره و بفکر خودکشی نمیافتاد، از لحاظ نگرانی در مورد کمبود و در دسترس نبودن مواد و اینا هم که ....
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
دمت گرم چوابت واقعن حرف حساب ودندان شکن بود
خیلی شجاع بوده
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
انسان شجاع خودکشی نمی کند. به جنگ مشکلات میرود و تا آنجا که میتواند آنها را حل نموده و اگر نتوانست به خدا واگذار میکند.
"...كسي كه مي خنداند، بي شمار غم دارد!."
روحش شاد كه اين همه شادي آفريد
این از زیادی خوشی.....دست زده به خودکشی......نه از ناخوشی!!!......
آخر و عاقبت دوری از معنویت . شاد بودنش نیز به دادش نرسید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل