بازدید 19921

کنایه آیت‌الله مصباح یزدی به مذاکرات هسته‌ای

وي در اين مورد گفته است: اتكاي اهل دنيا به قدرت مادي، دنيوي و... است، تا حدي كه معتقدند نبايد اسباب نارضايتي امريكا و انگليس را فراهم كنيم.
کد خبر: ۴۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶ 22 July 2014
دروس اخلاقي اين روزهاي آيت‌الله مصباح‌يزدي در ماه رمضان با اظهارنظرهاي متعددي از سوي او روبه‌رو است.

به گزارش اعتماد، آيت‌الله مصباح‌يزدي كه در هشت سال اخير بيشترين حمايت‌ها را از دولت محمود احمدي‌نژاد داشته است در شيب تند يك سال اخير هم بيشترين انتقاد را از دولت نوپاي روحاني داشته است. كوچك‌ترين اظهارنظر رييس‌جمهور اين روزها با پاسخ‌هاي تند و تيز او و كمي بعد اعضاي جبهه پايداري روبه‌رو مي‌شود. جبهه پايداري از گروه‌هاي سياسي مورد حمايت آيت‌الله مصباح نيز در تهران نقش اول مخالفان دولت را بازي مي‌كند. اين‌بار روي سخن آيت‌الله مصباح با برخي بوده كه به گفته او مي‌خواهند اسباب ناراحتي امريكا و انگليس را پديد نياورند.

وي در اين مورد گفته است: اتكاي اهل دنيا به قدرت مادي، دنيوي و... است، تا حدي كه معتقدند نبايد اسباب نارضايتي امريكا و انگليس را فراهم كنيم.

به گزارش فارس، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در ادامه سلسله دروس اخلاقي ماه مبارك رمضان كه در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد، با اشاره به اينكه اهل دنيا خوشي 100 ساله را بر خوشي هزار ساله ترجيح مي‌دهند، در حالي كه اهل آخرت توجهي به خوشي‌ها و لذات طولاني دنيوي ندارند، به حماقت اهل دنيا اشاره و تصريح كرد: اين افراد براي رسيدن به خوشي‌هاي دنيوي از آخرت صرف‌نظر مي‌كنند و طالب خوشي‌هاي دنيا هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري به توكل اهل آخرت اشاره كرد و با اشاره به اينكه اهل آخرت با وجود سختي‌ها و دشواري‌ها در همه حال به خداوند توكل دارند و ترسي از دشمنان ندارند، چراكه اتكاي اين افراد به خداوند است، توضيح داد: اتكاي اهل دنيا به قدرت مادي، دنيوي و... است؛ تا حدي كه معتقدند نبايد اسباب نارضايتي امريكا و انگليس را فراهم كنيم. آيت‌الله مصباح‌يزدي به حماقت ديگر اهل دنيا اشاره كرد و با بيان اينكه اين افراد تصور مي‌كنند امريكا پول‌هايشان را برمي‌گرداند، به اقرار فرماندهان اسراييلي در مصاحبه تلويزيوني پس از جنگ چند روزه در لبنان اشاره كرد و عنوان داشت: اين افراد به حضور عده‌اي سفيدپوش در جنگ اشاره كردند كه به كمك مردم لبنان آمدند.

وي با اشاره به اينكه همه اينها نشان‌دهنده لطف و كمك‌هاي غيبي خداوند به اهل آخرت است، گفت: عده‌اي براي رسيدن به خواسته‌هاي خود ديگران را خراب كرده و ديگران را فريب مي‌دهند و تنها به خواسته‌هاي خود فكر مي‌كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها