بازدید 12654

تروریست‌ها ۱۴ شهروند سوری را سر بریدند

تروریست ها 14 نفر را در روستای خطاب سر بریدند، و اجساد آنها را مثله کردند و درمیان این چهارده نفر 7 زن و یک دختربچه دیده می شود
کد خبر: ۴۱۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ 11 July 2014
خبرنگار شبکه العالم از جنایت جدید گروه های تروریستی و قتل 14 نفر از جمله شماری زنان و کودکان در روستای خطاب در شمال غرب شهر حماه در غرب سوریه خبر داد.

مازن سلمو، روز پنجشنبه به نقل از منابع پزشکی حماه خاطرنشان کرد، تروریست ها 14 نفر را در روستای خطاب سر بریدند، و اجساد آنها را مثله کردند و درمیان این چهارده نفر 7 زن و یک دختربچه دیده می شود.

«ریاض صقر» روزنامه نگار و کارشناس سیاسی سوری در مصاحبه با العالم گفت: اینگونه جنایات و اقدامات تروریستی در طول چهار سال توطئه علیه سوریه ادامه داشته است.
صقر افزود: گروه های تروریستی در طول این چهار سال از ریختن خون بی گناهان رویگردان نبوده اند و ریختن خون بی گناهان یکی از استراتژی های آنها است.

خبر دیگر این که علمیات نظامی ارتش سوریه در استان ریف دمشق ادامه دارد و موضع تروریست ها را در منطقه جوبر زیر آتش گرفته و با حمله به مواضع آنها در حومه شمالی منطقه الملیحه تعدادی از تروریست ها را در منطقه وادی عین ترما به هلاکت رساند.

ارتش همچنین حمله تروریست ها به مناطق الطیبه و عین البیضه را در غرب استان ریف دمشق دفع کرد و آنها را به عقب راند.

گروه های تروریستی «جبهه اسلامی» و «داعش» نیز در منطقه مسرابا در حومه شهر دوما - مرکز استان ریف دمشق - با همدیگر درگیر شدند که علت این درگیری کشته شدن یک عضو ارشد جیش الاسلام ـ یکی از 7 شاخه جبهه اسلامی ـ بود.
یحیی سلیمان، کارشناس نظامی در مصاحبه با العالم گفت: درگیری گروه های تروریستی با یکدیگر در مناطقی مانند دوما، میدعه و مسرابا و اکثر مناطقِ تحت کنترل جبهه النصره همچنان ادامه دارد و زیر مجموعه های جبهه النصره نیز با همدیگر اختلاف و درگیری دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل