بازدید 11379
۳

مرد زن‌نما از رانندگان اخاذی می‌کرد

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، راننده از ترس زن مسافر پول هایش را به وی داده و با پیاده شدن زن اخاذ و حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کرده است.
کد خبر: ۴۱۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 24 June 2014
مردی که با پوشش زنانه به عنوان مسافر سوار خودروهای شهروندان مشهدی می‌شد و با زور و تهدید چاقو از رانندگان اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در این باره به جام جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از زنی به اتهام سرقت پول هایش شکایت و عنوان کرد هنگام بازگشت به خانه چند مسافر سوار کردم. دو نفر از آنها در میانه راه پیاده شدند و نفر سوم که زنی جوان با پوشش آراسته بود، همچنان درون خودرو بود. وقتی زن مسافر را به مقصد رساندم، از او خواستم کرایه را پرداخته و پیاده شود. او پس از مشاجره با من تهدیدم کرد باید تمام پول هایم را به وی بپردازم، در غیر این صورت با فریاد عنوان می کند من او را ربوده ام.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، راننده از ترس زن مسافر پول هایش را به وی داده و با پیاده شدن زن اخاذ و حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کرده است.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد. در مرحله بعدی تحقیقات رانندگان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند در دام یک زن اخاذ گرفتار شده اند.

در بررسی از پرونده های مالباختگان معلوم شد همه آنها به یک شیوه در دام زن مسافر گرفتار شده اند و تصاویر رایانه ای از وی نیز با هم مطابقت داشته و مربوط به زنی است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در مرحله بعدی تحقیقات راننده دیگری با حضور در پلیس آگاهی شکایت مشابه دیگری را عنوان کرد و گفت: هنگامی که زن مسافر با تهدید چاقو به زور از من پول گرفت، هنگام خارج از شدن از خودرو دستکش از دستش خارج شد و همان موقع متوجه شدم دست او مردانه است. گمان می کنم او زن نبوده، بلکه مردی است که با پوشش زنانه مرا به دام انداخته و اخاذی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مشخصات سارق فراری در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا این که دو روز پیش، ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله های شهر متوجه زنی شدند که با متوقف کردن یک خودروی پراید به عنوان مسافر سوار آن شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن خودرو متوجه شدند، زن مسافر همان متهمی است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

ماموران با تعقیب خودرو در میانه راه آن را متوقف کردند و متهم را پیش از آن که نقشه اخاذی دیگری را عملی کند، بازداشت کردند و با انتقال وی به پلیس آگاهی معلوم شد او مردی است که با پوشش زنانه از رانندگان اخاذی می کرده است.

نیک مرام یادآور شد، متهم در بازجویی به جرایمش اعتراف کرد و گفت: با پوشش زنانه و تغییر صدا، به عنوان مسافر سوار خودروهای عبوری می شدم و با ایجاد دعوای ساختگی بر سر نپرداختن کرایه، رانندگان را تهدید و به زور از آنها اخاذی کرده و در صورت مقاومت رانندگان آنها را با چاقو تهدید به مرگ می کردم.

بنابراین گزارش، با دستور قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، سارق زن نما برای ادامه تحقیقات از پلیس آگاهی در اختیار کار آگاهان اداره پلیس امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
فقط اعدام
عجب جونوری بوده
خاک بر سرت .دزدن دزدای قدیم حداقل مرد بودن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر