بازدید 3325

باهنر: ضروري است از دولت روحاني حمايت كنيم

در 24 خرداد 1392، مردم به اعتدال پناه بردند و آقاي روحاني توانست در مواضع انتخاباتي‌اش براي عموم مردم اين باور و تلقي را شكل دهد كه مشي موردنظرش اعتدال است.
کد خبر: ۴۰۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸ 15 June 2014
محمدرضا باهنر، دبير كل جبهه پيروان در تحليل انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري گفت: كشور در هشت سال رياست‌جمهوري آقاي خاتمي و حضور اصلاح‌طلبان، دچار يك افراط‌گرايي ساختارشكنانه شد و هشت سال بعد از آن هم، تندروي‌هايي از جنس آقاي احمدي‌نژاد داشتيم البته آقاي احمدي‌نژاد خود را اصولگرا نمي‌دانست و بارها هم اعلام كرده بود ولي به عنوان چهره‌اي اصولگرا شناخته مي‌شد.

وی در گفت‌وگو با پايگاه خبري -تحليلي «پارس» افزود: در هر صورت با وجود آن همه افراط‌ها، تفريط‌ها و تندروي‌ها در انتخابات 24 خرداد در اين ميان مردم به دنبال فردي بودند كه به مواضع اعتدالي و بين جناح‌هاي سياسي شناخته مي‌شد.

به گفته باهنر، در 24 خرداد 1392، مردم به اعتدال پناه بردند و آقاي روحاني توانست در مواضع انتخاباتي‌اش براي عموم مردم اين باور و تلقي را شكل دهد كه مشي موردنظرش اعتدال است.

دبير كل جبهه پيروان ورود به بحث انتخابات مجلس دهم را زودهنگام دانست و گفت: با توجه به شرايط حاكم بر كشور ضروري است دست ياري به هم دهيم و از دولت آقاي روحاني حمايت ‌كنيم البته مشروط به‌‌ همان حرف‌هايي كه خود ايشان زده است يعني به شرط اعتدال و خردگرايي از آن حمايت ‌كنيم تا بتوانيم در جهت حل مشكلات مردم جلو برويم. مهندس باهنر تاكيد كرد: يكي از اشكالات كار احمدي‌نژاد اين بود كه تمام هشت سال را ملت فكر مي‌كردند كه در كشور انتخابات است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل