بازدید 3517

شخصیت کاریزماتیک، اصلی‌ترین ویژگی امام(ره)

حضرت امام(ره) شخصیتی جوان‌محور داشتند. جوانان در شورای انقلاب و پست‌های کلیدی نظام نقش‌های بسزایی داشتند.
کد خبر: ۴۰۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱ 04 June 2014
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های حضرت امام(ره) داشتن شخصیت کاریزماتیک بود که این نکته موجب جذب حداکثری مردم نسبت به ایشان شده است.

پیام مجرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مهمترین ویژگی شخصیتی امام(ره)، جامعیت شخصیت ایشان است. بسیاری از علما و شخصیت‌های سیاسی اسلامی، کمالاتی تک‌بعدی داشتند ولی تمامی ویژگی‌های احسن را خداوند متعال در ایشان دمید.

وی همچنین با بیان اینکه «استقلال مهمترین هدف امام از انقلاب بود»، گفت: مهمترین هدف حضرت امام (ره) از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، رسیدن به استقلال و حفظ تمامیت عرضی با محوریت اسلام و رسیدن به مردم‌سالاری بوده است که متاسفانه هنوز با تمام جریان‌شناسی‌ها و آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شده ما به مردم‌سالاری دینی، آنطور که مد نظر حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده است، نرسیده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به دور شدن اجتماع از آرمان‌های اولیه امام، از دیدگاه خود اظهار کرد: یکی از آرمان‌های حضرت امام ساده‌زیستی بوده که متاسفانه کاملا به فراموشی سپرده شده است. اگر به فراموشی سپرده نمی‌شد، ما شاهد رانت 3000 میلیاردی در دولت قبل نمی‌بودیم.

وی با تاکید بر اثرات مثبت جوانگرایی از سوی امام تصریح کرد: حضرت امام(ره) شخصیتی جوان‌محور داشتند. جوانان در شورای انقلاب و پست‌های کلیدی نظام نقش‌های بسزایی داشتند. بارها و بارها رهبری از عدم جوانگرایی و پیر جمعیتی در آینده سخن گفتند ولی ما در ایران شاهد عدم باور مسئولان به جوانان هستیم.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در پایان گفت: این مسأله، دور ماندن از تفکرات و آرمان‌های امام را نشان می‌دهد. با بازخوانی آرمان‌های امام(ره) شاید جوانان بتوانند به جایگاه واقعی خود برسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل