بازدید 5735

امکانات و نمای جیمیل زیر و رو می‌‌شود

گوگل در حال اعمال تغییرات اساسی در رابطه با کاربری سرویس پست الکترونیک خود موسوم به جیمیل برای کاربران رایانه‌های رومیزی است.
کد خبر: ۴۰۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱ 14 May 2014
گوگل در حال اعمال تغییرات اساسی در رابطه با کاربری سرویس پست الکترونیک خود موسوم به جیمیل برای کاربران رایانه‌های رومیزی است.

به گزارش فارس به نقل از پی سی مگ، هدف از اجرای این تغییرات افزایش سازگاری و هماهنگی میان نسخه‌های رومیزی و همراه جیمیل و افزایش دقت و امکانات آن در هر دو محیط همراه با تسریع در اجرای دستورات مختلف است.

بر همین اساس منوی دسترسی به بخش‌های مختلف جیمیل کاملا تغییر می‌کند و سبک جدیدی از منو جایگزین منوی میله کناری فعلی می‌شود. از این طریق علاوه بر دسترسی به صندق پستی، ایمیل‌های ارسالی، پیش نویس ها، هرزنامه ها و نامه های پاک شده می توان به گروه بندی های جدیدی بر اساس سرویس‌های متنوع گوگل در حوزه مسافرت، خرید، امور مالی، سرویس های شبکه ای اجتماعی و ... دسترسی پیدا کرد.

گوگل خود با بررسی ایمیل های کاربران آنها را به طور خودکار و بر اساس موضوعاتشان در گروه‌بندی‌های بالا قرار می دهد. هنوز مشخص نیست که آیا کاربر می‌تواند به طور دستی تغییراتی در این گروه بندی‌ها به وجود آورد یا خیر.

علاوه بر این سرویس Hangouts گوگل هم به رابط کاربری جیمیل افزوده شده تا چت و گفتگو از این طریق هم ساده‌تر شود. آیکونی به شکل «+» نیز به گوشه پایین و سمت راست جیمیل اضافه شده تا افزودن پیام‌های جدید و موضوعاتی برای یادآوری ساده‌تر شود.

یک سیستم جدید pinning هم جایگزین سیستم فعلی ستاره زدن به ایمیل‌ها شده تا کاربران از این طریق پیام‌های مهم‌تر را علامت بزنند و آنها را از بقیه پیام‌ها جدا کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر