بازدید 36924

حال آیت‌الله شیرازی بسیار وخیم است

آیت الله سید «محمدباقر شیرازی» فرزند مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید "عبدالله شیرازی" است که سال های سال در نجف أشرف اقامت داشته ...
کد خبر: ۳۹۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 12 May 2014
آیت الله سید «محمدباقر شیرازی» از مراجع تقلید مشهد مقدس که حدود سه ماه پیش به دلیل وخامت حالشان در اثر خونریزی شدید داخلی، در بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد مقدس بستری و تحت مراقبت شدید پزشکی قرار داشت، و چندی پیش برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا علیه السلام در تهران انتقال داده شده بود، اکنون در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد و به گفته پزشکان حال این استاد حوزه به هیچ وجه خوب نیست.

به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله شیرازی به علت شدت کسالت، در اثر کهولت سن و کسالت های متعدد ناشی از شکنجه های رژیم بعث سابق عراق که باعث شده از ضعف عمومی مفرطی رنج ببرد، راهی بیمارستان شده بود. در پی بستری شدن این عالم دینی در تهران، تعدادی از علمای اعلام، شخصیت ها، مسئولان برای عیادت نزد ایشان رفتند.

در همین حال یکی از مسئولان دفتر حضرت آیت الله شیرازی اعلام کرد: بهبودی نیاز به دعای خیر خاص مؤمنین در کنار مراقبت های ویژه تیم پزشکی می باشد که امید است همچون گذشته دعاهای مؤمنین موجب بهبودی هرچه سریعتر این مرجع تقلید گردد.

لازم به یادآوری است، حضرت آیت الله سید "محمدباقر شیرازی" فرزند مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید "عبدالله شیرازی" است که سال های سال در نجف أشرف اقامت داشته و تعداد زیادی از روحانیون و علما از شاگردان ایشان بوده اند.

در همین حال، چند روز پیش حجة الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، به عیادت این مرجع عالیقدر رفته بود. این دیدار در فضایی صمیمانه با حضرت آیت الله شیرازی برگزار شد و آقای گلپایگانی ضمن اطلاع از روند معالجات ایشان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ضمن ابلاغ سلام ویژه، شفای هرچه زودتر حضرتعالی را از خداوند منان خواستار شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار