بازدید 3118

رویکرد امسال دولت تسهیل سرمایه‌گذاری است

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مردم در سال 1393، شاهد نتایج و آثار طرح ها و برنامه های دولت در بخش اشتغال خواهند بود.
کد خبر: ۳۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 20 April 2014
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مردم در سال 1393، شاهد نتایج و آثار طرح ها و برنامه های دولت در بخش اشتغال خواهند بود.

«محمد شریعتمداری» در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد برنامه های دولت برای مرتفع کردن مشکل بیکاری گفت: نخستین جلسه شورای عالی که رییس جمهوری در سال جاری تشکیل داد جلسه شورای عالی اشتغال بود که طرح های بسیار زیادی در این جلسه مطرح و تصویب شد.

معاون اجرایی رییس جمهوری با تاکید بر این که مردم در سال 93 نتایج و آثار این مصوبات را مشاهده می کنند، گفت: مهمترین رویکرد دولت در این بخش، تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع بر سر راه سرمایه گذاری است.

تامین منابع مالی 99 طرح اولویت دار سیستان و بلوچستان


معاون اجرایی رییس جمهوری در مورد طرح های اشتغال آفرین دولت در سومین سفر استانی دولت در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این سفر مقرر شد 99 طرح نیمه کاره استان سیستان و بلوچستان که پیشرفت بالای 50 درصد دارند با تخصیص صد درصد منابع و مازاد بر آن در سال 93، هرچه سریعتر به بهره برداری برسد که بهره برداری از این طرح ها هم موجب رفاه استان خواهد شد و هم بخشی از مشکل اشتغال را در استان سیستان و بلوچستان مرتفع خواهد کرد.

شریعتمداری ادامه داد: علاوه بر این، طرح های کلان انتقال گاز به شهرهای زابل، خاش و زاهدان، راه آهن چابهار – مشهد و جاده بندر جاسک به بندر گواتر نیز مورد توجه دولت قرار گرفته است که در مورد این طرح ها نیز برنامه ریزی جداگانه ای از حیث منابع مورد نیاز ریالی و ارزی و همچنین روش تامین منابع از طریق فاینانس (تامین منابع مالی خارجی) و سرمایه گذاری داخلی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری بعد از سفر به استان های خوزستان و هرمزگان، در سومین سفر استانی خود سه شنبه هفته گذشته در راس هیاتی بلندپایه به استان سیستان و بلوچستان رفت و در سفر دو روزه خود با مردم زاهدان، زابل و چابهار دیدار کرد. دیدار ایثارگران و منتخبین، علما و طلاب و همچنین حضور در نشست توسعه سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار