بازدید 3444

حمایت جامعه‌پزشکی از سیاست‌های کلان سلامت

رئیس دانشگاه و رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه ای به محضر مبارک حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابلاغ سیاستهای کلان بخش سلامت از سوی آن رهبر فرزانه را نقطه عطفی در مسیر تحول و شکوفایی نظام سلامت و مایه امیدواری و انگیزه مضاعف جامعه پزشکی، مدیران و خدمتگزاران نظام سلامت و آحاد جامعه برشمرد.
کد خبر: ۳۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ 08 April 2014
دکتر پیوندی رئیس دانشگاه و رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه ای به محضر مبارک حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابلاغ سیاستهای کلان بخش سلامت از سوی آن رهبر فرزانه را نقطه عطفی در مسیر تحول و شکوفایی نظام سلامت و مایه امیدواری و انگیزه مضاعف جامعه پزشکی، مدیران و خدمتگزاران نظام سلامت و آحاد جامعه برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه ای ادام ا... ظله الشریف

با عرض سلام و تهیت

ابلاغ سیاستهای کلان بخش سلامت از سوی آن رهبر فرزانه ، نقطه عطفی در مسیر تحول و شکوفایی نظام سلامت و مایه امیدواری و انگیزه مضاعف جامعه پزشکی ، مدیران و خدمتگزاران نظام سلامت و آحاد جامعه به شمار می آید.

جامعه پزشکی پایتخت ایران اسلامی که بخش عمده خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با سلامت هم میهنان را در بخشهای دولتی و خصوصی برعهده دارد ، ضمن تقدیم مراتب قدردانی و سپاس از اهتمام و عنایت ویژه حضرتعالی به امر خطیر سلامت ، حمایت خویش را از سیاستهای جامع ، عالمانه ، امیدبخش و تحول آفرین ابلاغ شده اعلام نموده ، درجهت پیگیری این سیاستها از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود و بیش از پیش به عنوان بخش پیشرو در امر توسعه علمی کشور نقش آفرینی خواهد کرد.

جامعه پزشکی امیدوار است تلاش مجدانه قوای سه گانه به ویژه دولت خدمتگزار و مجلس شورای اسلامی ، با همکاری و هماهنگی همه نهادهای مسوول ، پیگیری و اجرای دقیق سیاستها ابلاغ شده از سوی آن رهبر عظیم الشان را در پی داشته باشد و ساماندهی و شکوفایی نظام سلامت را به ارمغان آورد.

در پایان سلامتی و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و پرچمدار توسعه علمی ایران اسلامی را از درگاه باریتعالی مسالت می نماید.

دکتر علی اصغر پیوندی

رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی