بازدید 3759

وزیر ورزش برزیل به ایران سفر می‌کند

کد خبر: ۳۹۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴ 08 April 2014
دومین نشست وزارت ورزش و جوانان با صاحبان کرسی‌های بین‌المللی سوم اردیبهشت در آکادمی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر اظهار کرد: ما از همه افرادی که کرسی بین‌المللی دارند دعوت کردیم که در این نشست حضور پیدا کنند. برخی از داوران و افرادی که در مجامع جهانی اثرگذار نبودند در نشست قبلی دعوت نشدند اما این بار همه افرادی که از کوچکترین مسئولیت تا بزرگترین پست‌ها را در اختیار دارند دعوت شد.

او ادامه داد: ما قرار داریم اساسنامه تنظیم کنیم که طبق آن با صاحبان کرسی‌های بین‌المللی رفتار شود. قبلا نمی‌توانستیم چنین کاری کنیم چون سکان فدراسیون‌ها در اختیار ما نبود و در دست وزارت ورزش بود و این امکان وجود داشت که در کارشان دخالت شود، آن هم به خاطر فضایی بود که سجادی و عباسی ایجاد کرده بودند. اکنون گودرزی و هاشمی فضای خوبی به وجود آوردند. ما می‌خواهیم یک هیات مدیره تشکیل دهیم که تصمیم‌گیری‌ها در آن صورت بگیرد اما هنوز اعضای این هیات مشخص نیستند.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مشکل ما این است که در کشتی هیچ کرسی‌ای نداریم. من خادم را بدون ویزا به انگلیس بردم خادم یک نفر است باید او را ده مرتبه به جوامع بین‌المللی بفرستیم تا خودش را نشان دهد. باید از روسای و دبیران کل مجامع بین‌المللی دعوت کنیم که به ایران بیایند و امکانات ما را ببینند تا از توانایی ایرانیان استفاده کنند. ما می‌توانیم قدم‌های مهمی برای حضور در هیات رییسه‌ها و کمیته‌های مختلف مجامع بین‌المللی برداریم.

افشارزاده در پاسخ به که آیا نوشتن این اساسنامه ضمانت اجرایی دارد خاطرنشان کرد: قطعا این تضمین وجود دارد. این اساسنامه توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تهیه می‌شود که همه فدراسیون ها متعهد به اجرای ان باشند. این اتفاق برای خودشان هم خوب است. در وزنه‌برداری ،‌کشتی و دو میدانی ما کسی را در مجامع بین‌المللی نداریم. باید از حق مان دفاع کنیم. ما در کمیته ملی المپیک عضوی نداریم. در حالی که چین،‌ ژاپن،‌ امارات اردن و یمن عضو دارند چرا ما نباید در این کمیته حضور نداشته باشیم. وقتی حمایت از صاحبان کرسی‌های بین‌المللی منتشر شد و توانستیم به کارمان تداوم دهیم قطعا کارها بهتر انجام می‌شود.

مشاور وزیر در امور بین‌الملل از سفر وزیر ورزش برزیل به ایران در یکشنبه آینده خبر داد و یادآور شد: کشور برگزار کننده بازی‌های جام جهانی و المپیک 2016 علاقه دارد که بازی‌ها را با آرامش برگزار کند. آن‌ها از ما درخواست داشتند که سفری به ایران داشته باشند و با مقامات ورزشی ایران و نمایندگان مجلس و مسئولان فدراسیون‌های والیبال و فوتبال دیدار کنند. در همین راستا هیات پنج نفره‌ای متشکل از وزیر ورزش برزیل، دو نماینده مجلس، دو نفر از مشاوران وزارت ورزش این کشور و یک نفر کاردار یکشنبه صبح به ایران می‌آیند و چهارشنبه کشور را ترک می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل