بازدید 7544

واکنش‌حزب‌الله به‌انفجارتروریستی علیه ارتش لبنان

انفجار خودرو بمب گذاری شده در يك پست ايست بازرسي در منطقه جوبان از دروازه هاي روستاي عرسال، چندين كشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۳۸۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 30 March 2014
حزب الله شامگاه شنبه با صدور بیانیه ای، انفجار تروریستی انتحاری در یک پست ایست و بازرسی ارتش لبنان را محکوم کرد و آن را جنایتی علیه همه ملت لبنان ازهر دین و طایفه ای خواند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه حزب الله آمده است: اندیشه تروریستی تکفیری با هدف قرار دادن یک پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در شهرک عرسال، جنایتی جدید به پرونده قطور جنایات خود افزود.

حزب الله خاطرنشان کرد که این جنایت جدید به شهادت و زخمی شدن چند نظامی لبنانی منجر شد که درحال انجام وظیفه بزرگ ملی خود برای حمایت از کشور و شهروندان لبنانی بودند.

در این بیانیه تاکید شده است که نیروهای ارتش لبنان به دستور فرماندهان خود سرگرم مبارزه با تروریسم تکفیری و جلوگیری از تهدیدهای فزاینده آن علیه کشور و ملت لبنان هستند.

حزب الله همه طرف ها را به بیداری بیشتر، تحمل مسئولیت ها ، توجه به ارتش و حمایت و پشتیبانی از آن بخاطر دفاع از کشور فراخوانده و از فداکاری بزرگ افسران و سربازان ارتش که با نثار خون خود برای دور کردن خطر، ستم و بی عدالتی از لبنان تلاش می کنند، تجلیل کرده است.

در این بیانیه از دستگاه های ذیربط خواسته شده است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای برنامه های جنایتکاران تروریست قبل از وقوع بکار گرفته و مجازات هایی بازدارنده علیه آنها اتخاذ کنند.

جزب الله خاطرنشان کرده است، نیازی به گفتن نیست، روش تروریسم ، تکفیر و انفجارجای هیچ شکی باقی نگذاشته که تروریسم تکفیری دشمن همه لبنانی ها بدون استثناء است و این روش خونین و خرابکاری بر پایه های تعصبی کور،عقلی زایل شده، کشتن و نابود کردن استوار شده است.

حزب الله لنبان به فرماندهان ارتش و خانواده شهدا تسلیت گفته و برای زخمی ها شفای عاجل آرزو کرده است.

یک خودرو بمب گذاری شده عصر شنبه در پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در وادی عطا و یکی از وروی های عرسال از جانب بلندی های منطقه منفجر شد.

این انفجار تروریستی انتحاری 3 شهید و چند زخمی برجای گذاشت.

یک گروه تروریستی تکفیری که خود را«تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک» می خواند با انتشار بیانیه ای که در صفحه اجتماعی آن در تویتر قرار گرفته ، مدعی شده که این انفجار تروریستی انتحاری را در انتقام از کشته شدن « سامی الاطرش» تروریست تکفیری انجام داده است.

این انفجار تروریستی انتحاری در نزدیکی مرزهای سوریه و اولین پست ایست وبازرسی ارتش لبنان که محل معاوضه چند هفته قبل راهبه های معلولا بوده است، صورت گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل