بازدید 5275
۲

تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی ناهارخوران

مشاهده شده اخیرا افراد حقیقی و حقوقی با تصرف اراضی محور ناهار خورا و جنگل های اطراف اقدام به دیوار کشی و حصار کشی این اراضی کرده اند.
کد خبر: ۳۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۶ 27 February 2014
نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری گرگان اعلام کرد: برای کلیه ساخت و سازها و دیوارکشی های غیر قانونی محورناهار خوران و اراضی جنگلی اطراف بدون هیچ چشم داشتی رای تخریب صادر خواهد شد.

به گزارش مهر، عبدالرضا چراغعلی که به تازگی با ابلاغ استاندار گلستان به عنوان نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری گرگان منصوب شده است افزود: پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون ماده 100 شهرداری گرگان اعلام شد که باید از عرصه های ملی و منابع طبیعی و ظرفیت های موجود در منطقه صیانت کرد و تا زمانی که بنده در این کمیسیون عضویت دارم برای کلیه ساخت و سازها غیر قانونی چه افراد حقیقی و چه حقوقی رای تخریب صادر خواهم کرد.

وی در ادامه از حسین صادقلو شهردار گرگان و اجرای احکام درخواست کرد تا اقدامات قانونی در خصوص آرای تخریب صادر شده را فراهم کنند.

چراغعلی اضافه کرد: مشاهده شده اخیرا افراد حقیقی و حقوقی با تصرف اراضی محور ناهار خورا و جنگل های اطراف اقدام به دیوار کشی و حصار کشی این اراضی کرده اند.

نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون ماده 100 کلیه مالکین اراضی در محدوده قانونی و حریم شهرها باید قبل از هر گونه عملیات عمرانی و تفکیک اراضی از شهرداری مجوز اخذ نمایند در غیر این صورت پرونده اراضی یاد شده در کمیسیون ماده 100 مطرح و در خصوص اقدامات غیر قانونی اعلام شده تصمیم گیری می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
آفرین...عالیه...
چرا برای روستای زیارت کاری نمی کنند . واقعا از حالت روستا خارج شده و هیچ سازمان و مسٔولی جوابگو نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها